2Checkout, furnizorul de solutii de monetizare pentru companii ce actioneaza la nivel global, a finalizat recent extinderea birourilor din Bucuresti pe fondul cresterii echipei intr-un ritm mai accentuat decat se preconiza la inceput de an.

Astfel, compania ocupa acum spatii de birouri in zona Pipera cu o suprafata totala de peste 3700 mp, angajatii avand acces la 18 sali pentru intalniri dotate cu echipamente moderne de conferinte video, bucatarie, locuri de luat masa la fiecare etaj, spatiu de relaxare, dusuri si spatiu pentru parcarea bicicletelor in cladire, cat si o sala dedicata jocurilor.

In prezent, 340 de specialisti lucreaza pentru 2Checkout in Romania, in departamente precum dezvoltare software, marketing, vanzari, financiar, suport clienti si operational, cu 20 mai multi decat se estima la inceput de an. La nivel global, 2Checkout va incheia anul cu peste 400 de angajati.

“In ultimii ani, echipa a crescut constant cu 15-20% si estimam ca aceasta tendinta va continua si in 2020. Pentru a sustine aceasta crestere, majorarea spatiului de birouri a fost o decizie fireasca. Odata cu extinderea, am dorit sa transformam locul in care ne petrecem o mare parte din zi intr-un mediu cat mai placut si relaxant”, explica Madalina Teodorescu, Vicepresedinte HR in cadrul 2Checkout.

Compania a fost inclusa recent in clasamentul celor mai buni angajatori publicat de portalul independent dedicat resurselor umane UndeLucram.ro, pe locul al treilea in clasamentul general si locul al doilea la categoria IT&C. “Suntem foarte bucurosi pentru aceasta numire, o recunoastere de altfel a eforturilor depuse in ultimii ani pentru a respecta cat mai mult dorintele angajatilor nostri, atat materiale, cat si profesionale, de dezvoltare a carierei si asigurare a unui mediu de lucru cat mai placut”, adauga Teodorescu.

Citeste si:
5 previziuni economice pentru 2020
5 previziuni economice. Va...

2Checkout aplica acum un program amplu de integrare a angajatilor: in primele saptamani in companie, fiecare angajat trece printr-un program de integrare foarte bine pus la punct, dupa care primeste un plan cu obiectivele pentru urmatoarele luni, in acest interval de timp primind feedback frecvent.

Pentru ca principala motivatie a angajatilor 2Checkout este evolutia profesionala, compania a pus la punct un program de dezvoltare a carierei care include: seminarii despre cum isi pot dezvolta cariera in companie, zile deschise pe departmente, pentru a evalua mai usor oportunitati de cariera in alte echipe. De asemenea, compania aloca investitii substantiale in cursuri de pregatire a liderilor la nivel local si global, astfel incat angajatii sa fie expusi cat mai mult cu putinta la know-how specific industriei de comert digital si la tendintele internationale.

2Checkout ofera angajatilor, totodata, o serie lunga de beneficii printre care: o zi pe saptamana in care pot lucra de acasa, flexibilitate in stabilirea orelor de munca astfel incat angajatii sa isi poata organiza mai bine programul zilnic, cafea, fructe, acces la biblioteca Bookster, parcare, posibilitatea de a alege din zeci de beneficii in valoare lunara de peste 450 de lei.

Citeste si:
Care sunt factorii cheie pentru industria de coworking in 2020
Crosspoint: Capacitatea...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Firea vrea ca bariere CFR sa nu mai fie coborate la ore de varf