Orange România înregistrează o cifră de afaceri cu 10% mai mică în trimestrul doi față de anul trecut

Grupul Orange a anunțat rezultatele financiare pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2020, conform cărora Orange România a înregistrat o cifră de afaceri de 242 de milioane de euro, în scădere cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Evoluția negativă este determinată de scăderea semnificativă a vânzărilor de echipamente și de o scădere moderată a veniturilor din servicii, scăderi înregistrate în contextul crizei COVID-19. La 30 iunie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.540.600 de clienți, în scădere cu 1.8% comparativ cu finalul T2 2019.

Serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra la finalul lunii iunie peste 528.000 clienți, în ușoară creștere faţă de T2 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 365.900 de clienți, în creștere cu 15% față de aceeași perioadă din 2019.

Rețea

Orange a continuat investițiile în infrastructură, în trimestrul 2 al acestui an fiind oferit acces la conectivitate 4G+ în 815 de noi localități, pentru un număr de peste 1.1 milioane de locuitori din localitățile nou acoperite și din localități care au beneficiat de lucrări de densificare a rețelei. La finalul lunii iunie, 59.63% din populația țării avea acces la viteze 4G+.

Prezența 4G a fost și ea extinsă, astfel încât, la finalul celui de-al doilea trimestru, aceasta acoperea 98.86% din populația țării. Apetitul clienților pentru date mobile a generat o creștere de peste 40% a consumului în T2 2020 comparativ cu T2 2019.

Citeste si:
Orange Money a depășit 200.000 de utilizatori în România
Orange Money a depășit...
Citeste si:
Care sunt primele simptome care apar in caz de coronavirus?
Care sunt primele simptome...

În trimestrul 2 al acestui an, Orange a extins reţeaua 5G si în Timișoara, completând lista orașelor în care reţeaua Orange este deja disponibilă: București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Otopeni și Voluntari.

De asemenea, în trimestrul 2 al acestui an a fost extinsă și reţeaua proprie de fibră optică. La 30 iunie 2020, rețeaua Orange de fibră optică era disponibilă la nivel național în 106 localități.

Servicii B2B

Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, pe segmentul B2B, în trimestrul 2 al anului 2020 a fost înregistrată o creștere de 22% a veniturilor din internet fix, susținută de extinderea rețelei proprii de fibră optică și a capacității retelei 4G+.

De asemenea, companiile au căutat soluții de conectivitate menite să le ajute să rămână aproape de clienții, de angajații și de partenerii lor, aspect vizibil prin creșterea interesului pentru serviciile de ICT și pentru soluțiile ce facilitează telemunca – Cloud, platforme colaborative, soluții de securitate cibernetică, Call Center si Contact Center - linie de business care a înregistrat o creștere de 55% față de T2 2019.

Citeste si:
Noul Samsung pliabil: care sunt detaliile știute până în acest moment
Noul Samsung pliabil: care...

Digital

Un număr din ce în ce mai mare de clienți au ales interacțiunile digitale, atât pentru servicii de suport și de administrare conturi, cât și pentru achiziția de noi servicii și produse Orange. În perioada aprilie – iunie a acestui an, numărul de utilizatori activi ai aplicației My Orange a crescut cu peste 20% față de trimestrul anterior, iar numărul tranzacțiilor de tip plăți facturi și reîncărcări prepay înregistrate prin interfața web sau aplicația My Orange a crescut cu peste 30%. Mai mult, în T2 2020 numărul de comenzi în magazinul online s-a triplat, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Sursa foto: Facebook Orange

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri