După WhatsApp, a venit rândul Instagram şi Messenger să ofere o funcţie care protejează intimitatea prin eliminarea automată a mesajelor, însă puţin diferită, transmite G4Media.

Facebook a anunţat Vanish Mode, o opţiune care duce la ştergerea automată a mesajelor primite şi trimise dacă este activată – opţiune care va fi disponibilă în curând pentru Messenger şi funcţia de chat din Instagram.

Noua facilitate trebuie activată individual pentru fiecare conversaţie, iar acest lucru poate fi făcut fie din pagina de configurare a acesteia, fie printr-un swipe up în fereastra de chat. Pentru ca Vanish Mode să fie activat, trebuie ca ambii utilizatori să fie de acord cu folosirea ei.

Spre deosebire de Whatsapp, unde mesajele sunt şterse automat după şapte zile, noua funcţie din Messenger şi Instagram duce la dispariţia automată a mesajelor în momentul în care utilizatorul părăseşte fereastra de chat respectivă.

Este puţin ciudat că Facebook a ales implementări diferite ale aceleiaşi facilităţi în cadrul aplicaţiilor sale de chat pentru care urmează să realizeze interoperabilitate. Rămâne de văzut cum vor interacţiona cele două opţiuni similare atunci când utilizatorii de Whatsapp, Instagram şi Messenger vor putea comunica între ei.

Citeste si:
O avanlanșă de anchete arată cum Facebook ajută la radicalizarea...
Zuckerberg e lovit din toate...

Pentru compania americană, rolul Vanish Mode este clar: atragerea publicului tânăr, care a dovedit deja că apreciază acest gen de facilităţi în cadrul altor aplicaţii, precum Snapchat.

Facebook va lansa Vanish Mode în Statele Unite şi în alte câteva ţări în următoarele săptămâni, urmând ca restul lumii să mai aştepte o vreme până va putea folosi noua opţiune.

Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri