Aplicația Munch a fost lansată pe piața din România, pentru început acoperind business-urile din Cluj Napoca. Munch România este o platformă prin care restaurantele, brutăriile, magazinele și hotelurile pot comercializa produsele nevândute și de calitate la un preț avantajos.

”Scopul principal al Munch este de a reduce risipa alimentară. Cumpărarea unui Munch nu reprezintă doar o modalitate excelentă de a mânca la un preț redus, ci și o modalitate benefică pentru mediul înconjurător, deoarece aceste preparate au ajuns până acum la gunoi”, precizează reprezentanții companiei.

Modul în care Munch funcționează este simplu. Prin intermediul aplicației, puteți cumpăra ”Munch-uri”, care sunt pachete surpriză oferite la o reducere de 40%, delicatesele din acestea fiind proaspete și de bună calitate, precizează reprezentanții companiei.

Printscreen Aplicația Munch România.

Comercializarea alimentelor nevândute este o situație în care ambele părți au de câștigat: locurile/restaurantele obțin venituri suplimentare, iar cumpărătorii/oaspeții au acces la alimente/mese de bună calitate la un preț redus. Aplicația Munch, prezentă în mai multe țări, a fost deja descărcată de peste 80.000 de persoane, astfel Comunitatea de Salvatori de Hrană prevenind emiterea a aproape 120 de tone de gaze cu efect de seră echivalente cu CO2.

”Cu aplicația Munch, avem ocazia de a crea o situație avantajoasă atât pentru restaurant, cât și pentru consumator, respectiv mediul înconjurător, deoarece consumatorul câștigă, restaurantul câștigă și Pământul câștigă. Suntem încrezători că, la nivel național, atât locuitorii cât și restaurantele vor deveni mai deschiși la posibilitatea unei existențe mai sustenabilitate și că tot mai mulți salvatori se vor alătura”, spune unul dintre fondatorii al Munch.

În prezent, următorii parteneri din Cluj Napoca s-au alăturat inițiativei:

  • 1568 Bistro
  • Culina Nostra
  • Brutăria Claudia
  • Indigo
  • CBC Bistro
  • Restaurant Mikó
  • Sat în Oraș
  • Brutăria Eldi

Echipa Munch România a precizat că a contactat un număr relativ mare de parteneri, astfel restaurantele, brutăriile, magazinele având oportunitatea de a se alătura inițiativei.

”Următoarea oprire va fi orașul Târgu Mureș, unde vom fi constant în căutare de parteneri. Platforma de salvare a alimentelor se preconizează a fii lansată în Târgu Mureș la sfârșitul lunii iulie, dar vă puteți înscrie încă de pe acum pe grupul de Facebook” – a declarat Attila Tankó, reprezentant al Munch România.

Sursa foto: Munch România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri