Ne aflăm în plină eră digitală, iar afacerile de succes au nevoie de soluții inovatoare pentru a rămâne competitive și pentru a le oferi clienților o experiență complexă. Prin urmare, modul în care companiile interacționează cu clienții lor influențează gradul de fidelizare al acestora și bunul mers al business-ului. Daktela se distinge ca o soluție omnichannel completă și inovatoare deoarece integrează armonios canalele de comunicare cu serviciile de Contact Center & Customer Care.

Unește eficient toate canalele de comunicare cu clienții

Unul dintre principalele avantaje oferite de Daktela constă în capacitatea de a uni toate canalele de comunicare într-un singur loc, astfel că reușești să ai o vedere panoramică și o gestionare eficientă a interacțiunilor cu clienții. Și aici intră apelurile telefonice, e-mailuri, mesaje text, Facebook messenger sau Whatsapp.

Continuitatea conversațiilor și consistența mesajelor

Daktela oferă și o experiență fluidă pentru clienți, asigurând continuitate în conversații. Astfel, indiferent de canalul de comunicare ales, istoricul conversațiilor și informațiile relevante sunt accesibile în timp real. Prin urmare, crește eficiența echipei de suport sau de vânzări, și îmbunătățește consistența mesajelor transmise clienților.

Interacțiunea cu clienții este personalizată

O altă caracteristică distinctivă a software-ului call center Daktela constă în capacitatea sa de a personaliza interacțiunile cu clienții. Cu ajutorul funcțiilor avansate de analiză a datelor, Daktela oferă informații valoroase despre preferințele și comportamentul acestora. Prin urmare, va fi mult mai ușor să personalizezi ofertele și să creezi o experiență unică pentru fiecare client în parte.

Eficiență operațională și costuri reduse

Daktela facilitează o creștere semnificativă a eficienței operaționale. Pentru că poți gestiona toate canalele de comunicare într-un singur loc, nu se mai pierde timp în comutarea între platforme și, astfel, resursele echipei vor fi optimizate. Acest lucru se traduce nu doar printr-o mai mare productivitate, ci și prin reducerea costurilor operaționale.

Integrare simplă și scalabilitate

Daktela se integrează armonios cu o gamă largă de alte aplicații și platforme, astfel că implementarea sa în mediul existent al business-ului tău este simplă și eficientă. Pe măsură ce business-ul crește, Daktela scalează în mod flexibil pentru a se adapta la cerințele în continuă schimbare.

Toate aceste funcții contribuie la o eficientizare maximă a modului de lucru și un grad ridicat de satisfacție și fidelizare a audienței țintă. Clientul este astfel mulțumit că problema pentru care apelează compania a fost rezolvată, operatorul poate oferi suport oricând și de oriunde, pentru că are la dispoziție toate informațiile despre client, iar Team Leader-ul deține o imagine de ansamblu asupra întregii activități a echipei și poate acționa rapid când este necesar.

“Daktela se distinge ca o soluție omnichannel de vârf, furnizând instrumente avansate pentru gestionarea eficientă a comunicării între companii și clienți. Platforma integrează cu succes canalele de comunicare, inclusiv telefon, e-mail, chat și social media, optimizând procesele și consolidând relația cu clienții, ceea ce se traduce într-o eficiență sporită și o experiență îmbunătățită pentru aceștia. De asemenea, oferă un sistem puternic de analiză a datelor și raportare, facilitând deciziile informate și adaptarea rapidă la schimbările pieței. Daktela devine astfel partenerul ideal pentru orice business, oferind eficiență operațională și avantaje competitive semnificative, consolidându-și reputația în furnizarea unei experiențe clienților integrate și de înaltă calitate” declară Mihai Nica, Country Manager România.

Peste 1200 companii au apelat până acum la soft-ul ContactCcenter Daktela, compania gestionând una din cele mai mari rețele de infrastructură VoIP în cloud din Europa, cu 4 data centere, peste 11 milioane de minute lunar și mai mult de 21.000 licențe lunare vândute global.
Testează gratuit serviciul Daktela, accesând www.daktela.ro.

Sursa foto: Daktela

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri