Facebook ajunge la un sfert de miliard de utilizatori

Facebook ajunge la un sfert de miliard de utilizatori

La doar trei luni dupa anuntarea pragului de 200 de milioane de utilizatori, Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, a anuntat ca numarul celor care folosesc serviciul online de retea sociala a ajuns la un sfert de miliard, scrie PC Magazine.

“Pentru noi, cresterea pana la aceasta cota - 250 de milioane de utilizatori - nu reprezinta doar un numar impresionant, ci este un semn pentru cat de multe conexiuni personale au facut abonatii nostri”, a declarat Zuckerberg.

Facebook a fost fondata in 2004 si a devenit cea mai populara retea sociala din lume, eclipsand rivala MySpace, proprietate detinuta de News Corporation.

Compania rusa de Internet Digital Sky Technologies (DST), care in luna mai a investit 200 milioane dolari in Facebook, la inceputul saptamanii a oferit 14,77 dolari pentru fiecare actiune ordinara a Facebook, iar compania ce detine reteaua sociala a fost evaluata la 6,5 miliarde dolari.

Directorul executiv al Facebook a declarat ca, la momentul respectiv, decizia pentru vanzarea actiunilor a apartinut angajatilor si garanteaza “recunoasterea dezvoltarii Facebook si procesul prin care face lumea mult mai deschisa si mai conectata”.

In 2007, producatorul de software Microsoft a cumparat o participatie de 1,6% din Facebook pentru 240 milioane dolari, tranzactie ce a evaluat compania la 15 miliarde dolari.

“Dupa ce vom sarbatori utilizatorul cu numarul 250 milioane vom continua sa dezvoltam Facebook pentru a servi oamenilor din intreaga lume ca cea mai folositoare modalitate de comunicare posibila. Aceasta inseamna ca vom fi disponibili pentru oricine din lume”, a declarat Zuckerberg. “In prezent 250 de milioane de utilizatori folosesc Facebook pentru a fi in pas cu ceea ce se intampla in jurul lor si pentru a impartasi impresii cu oamenii din viata lor”, a declarat Zuckerberg.

In timp ce numarul de utilizatori a crescut foarte repede, spre deosebire de alti giganti din industria Web ca Amazon, eBay, Google si Yahoo, Facebook deocamdata nu are capacitatea de a transforma traficul in venituri.

Personalizate pentru tine