"Facebook le permite celor care dau anunturi sa aiba controlul asupra anunturilor imobiliare pe care le primesc utilizatorii in functie de rasa, culoarea pielii, religie, sex, statutul matrimonial, tara de origine, eventualitatea unui handicap sau codul postal", a denuntat ministerul intr-un comunicat.

Acesta afirma ca Facebook le propune agentiilor instrumente care le permit sa tinteasca locatarii sau viitorii cumparatori de case sau de apartamente in functie de culoarea pielii si de originea lor sociala.

"Nu exista discriminare la Facebook. Este interzisa de reglementarile noastre interne", a declarat grupul pentru AFP.

"In cursul anului trecut am intarit sistemele pentru a le proteja impotriva oricarei utilizari deturnate", a adaugat reteaua sociala, precizand ca va coopera "direct" cu ministerul pentru a incerca sa raspunda ingrijorarilor.

ANALIZA: Cazul Jamal...
Citeste si: ANALIZA: Cazul Jamal Khashoggi - rol nou pentru Erdogan?

Unele anunturi imobiliare nu se indreapta uneori decat catre anumiti utilizatori, in timp ce altii, care au un handicap sau practica o anumita religie, nu pot sa le vada, a mai acuzat ministerul.

In plus, de multe ori anunturile nu le parvin unor utilizatori al caror profil de Facebook indica faptul ca sunt "interesati de America latina, Canada, Asia de Sud-Est, China, Honduras sau Somalia", mai precizeaza institutia.

Sursa foto: Chinnapong / Shutterstock.com