Elon Musk a fost cel care a dat start-ul călătoriilor în spațiu, însă nu este singurul care are ambiția aceasta. Jeff Bezos și Richard Branson vin tare din urmă și vor să cucerească spațiul. Cu toții au investit fonduri semnificative pentru a pune la punct aceste călătorii spațiale însă și câștigurile sunt pe măsură.

O nouă eră a turismului, cel spațial

Dacă oamenii de afaceri ajungeau în trecut în atenția presei pentru vacanțele excentrice de care se bucurau în diferite destinații exotice ale Planetei, de această dată, bătălia se dă pentru cucerirea spațiului.

Virgin Galactic, compania spațială americană a celebrului Richard Branson are deja peste 600 de rezervări de bilete, la un preț de aproximativ 250.000 de dolari. Pentru 2022, ambițiile sunt și mai mari întrucât compania omului de afaceri ia în calcul să pună la punct un serviciu complet de zbor în spațiu, acțiune care ar urma să reducă prețul unui bilet la 40.000 de dolari. Până la mult-așteptata călătorie în spațiu, Richard Branson mai are de așteptat doar o zi (11 iulie), notează Digi24.

Richard BransonFoto: Shutterstock

„Fereastra pentru următorul zbor test al SpaceShipTwo Unity (navă spaţială) se deschide pe 11 iulie, sub rezerva condiţiilor meteorologice şi a verificărilor tehnice” au transmis reprezentanții Virgin Galactic, într-un comunicat de presă.

Retail jobs

La rândul său, Jeff Bezos intenționa să solicite pasionaților de spațiu contravaloarea unui bilet de cel puțin 200.000 de dolari pentru o călătorie. Pe termen lung, însă, Blue Origin, business-ul fondat de fondatorul Amazon nu a dezvăluit încă planurile concrete cu privire la valoarea biletelor de călătorie în spațiu. O persoană anonimă, care și-a rezervat un loc pentru o călătorie în spațiu alături de compania lui Jeff Bezos a plătit nu mai puțin de 28 de milioane de dolari pentru cursa care va avea loc pe data de 20 iulie.

Jeff BezosFoto: Shutterstock

Space X-ul lui Elon Musk a creat deja istorie prin călătoriile sale în spațiu, după ce a dus deja un echipaj la Stația Spațială Internațională (SSI). Compania lui Elon Musk plănuiește să ducă un echipaj civil în spațiu, în luna septembrie. Mai mult, miliardarul de origine niponă, Yusaku Maezawa a anunțat că va invita opt persoane care să i se alăture pentru o călătorie pe Lună, la bordul unei rachete SpaceX. Costurile călătoriei vor fi suportate integral de acesta, mai consemnează sursa citată.

Elon MuskFoto: Agerpres

Citeste si:
Turist în spațiu: aproape 100 de bilete vândute de Virgin Galactic
Turist în spațiu: Virgin...

Finanțarea zborurilor în spațiu

Pentru călătoriile în spațiu, Virgin Galactic a lui Richard Branson este finanțată public. Acțiunile companiei au atins un nivel de aproape 60 de dolari după aprobarea Administrației Federală a Aviației, în luna iunie a acestui an.

Pentru finanțarea Blue Orgin în spațiu, Jeff Bezos a anunțat că va vinde anual 1 miliarde de dolari în acțiuni Amazon.

Elon Musk a strâns deja miliarde de dolari în runde succesive de finanțare pentru a trimite Space X în spațiu. Investitorii cheie ai misiunilor în spațiu sunt Alphabet (compania mamă a Google) și Fidelity. Fondatorul Tesla spune că taxele percepute pentru zborurile private SpaceX se vor îndrepta spre misiuni pe Lună și pe Marte.

Citeste si:
Jeff Bezos: Pământul va deveni o destinație de vacanță pentru oameni
Jeff Bezos: Pământul va...
Sursa foto: Shutterstock
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri