Se pare că statul acasă a revitalizat piața televizoarelor, iar Amazon, cel mai mare retailer al planetei, se pregătește să lanseze propriul model de televizor pe piața americană, în această toamnă.

Compania a testat deja piața din India, unde a lansat AmazonBasics TV, la finele anului trecut, dar a fost mai mult un soi de proiect pilot, modelul fiind vândut în exclusivitate în această țară. Dar acum este gata să lanseze un produs nou pe piața americană, unde televizorul este o adevărată cultură.

Potrivit BusinessInsider, televizorul va fi sub brand propriu și ar urma să fie lansat în luna octombrie, după ce a fost ținut secret mai bine de doi ani.

Modelul lansat în India s-a vândut în două variante, cu diagonale de 50 și 55 de inci, la prețuri de circa 506, respectiv 588 de dolari. Deocamdată, nu există informații legate de prețul noului model. Cei de la Amazon au refuzat să comenteze în vreun fel informațiile apărute în presă, dar nu au infirmat zvonurile.

Se pare că noul model ar urma să vină cu platformă software FireTV, care este folosită de mai multe modele de televizoare, ale altor producători cunoscuți, printre aceștia se numără și Toshiba.

Totodată, se speculează că va beneficia și de seriviciile asistentului virtual Alexa, dezvoltat chiar de către Amazon.

Producătorul ales ar fi compania chineză TCL, aceeași care produce telefoane sub brandul Alcatel, dar care produce și unele modele de televizoare pentru cei de la Samsung.

Surse din cadrul companiei mai spun că un al doilea model s-ar afla în faza de dezvoltare, proiectul fiind coordonat în totalitate de o echipă internă a celor de la Amazon.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri