Elon Musk și-a chemat angajații de la noua sa companie, Twitter, să revină la birou, dar se pare că excentricul miliardar nu a luat în calcul că asta ar aduce costuri suplimentare pentru companie, din moment ce personalul trebuie să mănânce la pauza de prânz la birou.

Se pare că au avut loc modificări ale meniului de la cantina de la biroul Twitter din New York, deoarece noul proprietar al companiei își propune să reducă costurile, relatează BusinessInsider.

Un angajat a declarat pentru New York Times că la cantina sediului din oraș erau oferite două tipuri de macaroane cu brânză și câteva salate, dar lipseau alimente care erau oferite anterior de companie pentru masa de prânz, cum ar fi creveții la grătar.

Musk a contestat în trecut meniurile pe care Twitter le oferea gratuit angajațior. El a susținut anterior că prânzurile gratuite ale angajaților costau companiei 400 de dolari pe masă.

Această afirmație a fost contestată de un fost angajat, Tracy Hawkins, care a spus că estimarea lui Musk este o „minciună”.

Hawkins spris pe Twitter că „pentru micul dejun și prânz am cheltuit 20-25 dolari pe zi de persoană. Acest lucru le-a permis angajaților să lucreze până la ora prânzului și la ședințe. Prezența a birou a fost între 20 și 50% (dintre angajați - n.r.).”

Mâncarea și băutura gratuită de la Twitter trece acum la un model „plătit parțial”, potrivit unui e-mail trimis angajaților Twitter.

În viitor, majoritatea angajaților Twitter vor trebui să plătească pentru o mare parte din mâncarea din cantinele companiei, iar internetul de acasă și activitățile echipei nu vor mai fi plătite.

Totuși, sumele alocate pentru mâncare vor fi reevaluate în timp, iar bugetul pentru mesele angajaților ar putea fi majorat, atunci când situația financiară a companiei se va îmbunătăți, potrivit e-mailului trimis angajaților.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri