Peste 70% dintre parintii romani cumpara jucarii pentru copiii lor atat din magazine fizice, cat si online, iar bugetul alocat lunar rareori depaseste suma de 100 de lei.

Aproape 35% dintre parintii romani cumpara lunar jucarii pentru copiii lor in valoare de 100-300 lei si doar 23% nu isi impun o limita de buget, potrivit unui studiu realizat de magazinul online JucariaVesela.ro.

In general, parintii nu se limiteaza la un numar de jucarii lunar, ci mizeaza pe instinct alegand ori de cate ori considera ca au gasit cevat sau educativ pentru copilul lor. 59,1% dintre respondenti spun ca tin cont de anumite tendinte/concepte atunci cand aleg jucariile celor mici, printre preferinte numarandu-se jucariile educative Montessori si Waldorf. La polul opus, 51,7% au declarat ca aleg jucariile copiilor tinand cont de functionalitatea acestora.

Citeste si: Piata jucariilor din Romania ar putea depasi pragul de un miliard de lei

Parintii romani sustin ca cel mai important aspect atunci cand aleg jucariile copiilor este calitatea materialului. 88% dintre acestia sustin ca sunt atenti ca acestea sa nu contina substante toxice, ftalati, clor, solvent, in timp ce doar 7,4% verifica daca jucaria este un produs original al brandului ales.

Intrebati daca copilul lor foloseste un smartphone, 94,6% dintre parintii romani au declarat ca nu au cumparat momentan unul, copiii de pana la 6-7 ani preferand mai degraba activitatile in aer liber (78,2%), urmati de cei care opteaza mai degraba pentru jucariile traditionale in locul jocurilor pe telefon sau tableta (38,6%).

Citeste si: Studiu: Banii parintilor sunt cheltuiti pe haine, dulciuri si jucarii

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri