Valentine's Day. Zi complicată. Trebuie să te dai peste cap să-i arăți că este important/ă pentru tine, în timp ce banii nu prea te dau afară din casă. Cu toate acestea, dacă nu vrei să-ți petreci restul vieții de unul/una singură, poate e bine totuși să faci un efort și să ieși din zona de confort. Opțiuni există pentru toate buzunarele, după cum o arată și chestionarul realizat de Wall Street în rândul câtorva restaurante bucureștene.

"Vom avea în primul rând muzică live. De asemenea vom face o tombolă și vor fi în jur de 10 premii cu sticle de vin, carduri de fidelizare cu discounturi la noi și invitații la teatru", a declarat Elena Soare pentru wall-street.ro, proprietar al restaurantului Urban Dada.

Valentine's la Urban Dada

Aceasta a dat de asemenea și câteva exemple privind meniul special de Valentine's Day, precum și prețurile pentru acestea:

  • starter "Let's share it baby" (humus cremos, salată de vinete coapte domo pe jar, papadam și salată tabuleh - 35 lei
  • fel principal "Piept de rață dansând pe ratattuile de legume cu piure de varză roșie și sos de portocală" - 85 lei
  • desert "In love tart" (ciocolată, caramel și mix de nuci) - 35 lei

Proprietara Urban Dada arată însă că meniurile nu sunt ceva impus, ceea ce înseamnă că cei care vin nu trebuie neapărat să și mănânce. Dimpotrivă, mai spune aceasta, clienții pot servi doar starterul și un pahar de vin.

Cât privește rezervările pentru data de 14 februarie, Elena Soare precizează că acestea nu sunt finalizate, existând încă locuri disponibile.

În același timp, cu ocazia Valentine's Day restaurantul Maison des Crêpes din București lansează campania "Iubește în micul Paris".

Valentine's la Maison des Crêpes

"Ne-am gândit la mai multe variante de meniu special, însă nu ne dorim să punem limite clientului nostru chiar în ziua în care își celebrează iubirea", a declarat pentru wall-street.ro Ramona Hanu, Office Manager Maison des Crêpes.

De asemenea, aceasta arată faptul că rezervările pentru data de 14 februarie au început să fie făcute încă din luna ianuarie, dar chiar și așa, mai există încă o disponibilitate de 30% în cadrul localului.

Office Managerul Maison des Crêpes a explicat de asemenea și care este profilul clienților, specificând faptul că pentru data de 14 februarie s-au facut rezervări, preponderent, pentru 2 persoane.

Așadar, precizează aceasta, este vorba despre cupluri cu vârste cuprinse între 18-25 de ani, aflați încă în mediul de învățământ universitar, care caută locuri diferite în care să-și petreacă timpul.

Ianuarie 2023 a avut o creștere semnificativă față de aceeași lună a anului precedent, deci preconizăm că de Valentine's Day vom funcționa la capacitate maximă și vom fi foarte aproape de încasările din 2019, dacă nu chiar peste.

Ramona Hanu, Office Manager Maison des Crêpes

Campania "Iubește în micul Paris" este susținută atât de acțiuni în locație, cât și de promovări pe principalele canale de social media.

Astfel, Maison des Crêpes profită de creșterea și vizibilitatea de pe TikTok, încercând să adapteze conținutul și acolo, însă platforma principală rămane, în continuare, Instagram.

Totodată, Ramona Hanu mai arată faptul că în locațiile restaurantului au fost făcute câteva aranjamente specifice pentru Valentine's Day, cum ar fi aranjamentele din baloane în formă de inimă, dar și un panou special din care clienții pot extrage bilețele din plicuri ce reprezintă emoții și sentimente precum iubirea, speranța sau încrederea în sine.

Restaurantul va demara de asemenea și o campanie în offline alături de serviciul Curiera. Astfel, vor fi transportate cu mașini electrice kit-urile de pancakes Maison des Crêpes, alături de borcane cu aer proaspăt și scrisori de apreciere pe hârtie reciclată.

Kit-ul, spun cei de la restaurant, se adresează cuplurilor care își doresc să celebreze dragostea în mod dulce, acasă, având în "arsenalul" Valentine's clătitele marca Maison des Crêpes.

Valentine's la Noeme (fostul Guxt)

Nu în ultimul rând, un alt restaurant de fine dining pe care îl pot încerca cei aflați în București este Noeme.

Conceptul de bază al acestuia, conform coproprietarei localului, Carmen Diaconu, este acela de a combina produsele locale cu produse de top internaționale.

Păstrând acest principiu, a declarat Carmen Diaconu pentru wall-street.ro, a fost creat meniul special de Valentine's, compus dintr-un starter cu fructe de mare, felul principal cu mușchi de vită românesc și un desert cu fructe roșii și fructe de pădure.

Cât despre orizontul de preț, meniul este 300 de lei de persoană, acestuia putându-i-se adăuga și un wine pairing la cerere.

Totodată, Carmen Diaconu a precizat faptul că mai sunt locuri disponibile pentru Valentine's Day la Noeme, întrucât, fiind în principal mese de două persoane, "se mai pot face câteva permutări".

Sursa foto: Urban Dada

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este jurnalist, activând anterior pentru publicații precum Digi 24, Adevărul sau Academia Cațavencu. A desfășurat de asemenea o activitate publicistică constând în patru volume publicate, între acestea numărându-se proză, nuvele și benzi desenate. Este absolvent de Regie Film și a fost de asemenea posesor al bursei J.W.Fulbright pe scenaristică și regie de film.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri