Gigantul Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare din lume, se afla in centrul unui scandal mediatic provocat de cea mai recenta campanie publicitara pentru Coke Diet, in care este acuzata ca face referire la consumul de droguri, scrie Huffington Post.

Mesajul care apare in campania publicitara desfasurata in cateva orase din Statele Unite ale Americii precum San Francisco, New York sau Atlanta este “You’re on Diet Coke” (Esti dependent de Coke Diet n.red.), facand trimitere la o expresie folosita pentru a sugera consumul de droguri.

“Acest mesaj face parte dintr-o noua campanie publicitara pentru Coca-Cola Diet. Se celebreaza astfel momentele importante prin care trec tinerii aflati la inceput de drum, fie ca vorbim de un interviu pentru un loc de munca, un examen important, o intalnire. Sub nicio forma nu incurajam sau sustinem prin acest logo consumul de substante ilegale”, au precizat reprezentantii Coca-Cola.

Intre timp, consumul de bauturi racoritoare carbonatate este in scadere in America. Anul trecut un american consuma in medie aproximativ 100 de litri de bauturi carbonatate, in scadere fata de 160 de litri in 1998. In plus, vanzarile de bauturi carbogazoase dietetice au scazut anul trecut in SUA cu 7%. Mai mult, Coca-Cola a anuntat luna trecuta o contractie de 3% a volumului vanzarilor de bauturi carbonatate in America de Nord.

Citeste si:
România, pe ultimele locuri la consumul de droguri în Europa
România, pe ultimele locuri...
Sursa foto: MediafaxFoto

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri