Tabloidul britanic The Sun va renunta la fotografiile topless pe care le publica pe pagina 3, punand astfel capat unei traditii controversate vechi de peste 40 de ani, informeaza AFP.

Potrivit cotidianului The Times, care, ca si The Sun, apartine grupului media detinut de Rupert Murdoch, editia din 16 ianuarie a tabloidului va ramane ultima care a prezentat pe pagina a treia o fotografie topless a unei femei. Cotidianul The Times noteaza ca pe pagina a treia a editiei de luni a tabloidului apare o fotografie sexy a manechinului Rosie Huntington-Whiteley, care insa poarta lenjerie intima, potrivit Mediafax.

Aceasta traditie veche de peste patru decenii a fost mult timp catalogata drept sexista de criticii tabloidului si chiar si magnatul media Rupert Murdoch a descris-o drept "desueta", anul trecut.

O petitie prin care se cerea tabloidului, unul dintre cele mai citite cotidiene britanice, sa inceteze aceasta practica a strans 217.000 de semnaturi. Participantii la campania "No More Page 3" ("Renuntati la pagina 3") au calificat vestea despre eliminarea fotografiilor topless drept "cu adevarat istorica" si un semn al "puterii cetateanului".

Infiintat in 1964, The Sun are un tiraj zilnic de peste 2,2 milioane de exemplare, potrivit datelor furnizate in 2014. The Sun este editat de News Group Newspapers, divizie a News UK, parte a News Corp.. companie detinuta de Rupert Murdoch.

Citeste si:
Rupert Murdoch urmeaza sa fie chestionat in scandalul interceptarilor
Scandalul interceptarilor...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
The Sun va continua sa publice fotografii cu femei topless