Site-ul cotidianului financiar britanic Financial Times (FT.com) va implementa, incepand cu vara viitoare, sistemul de plata “pay-per-article” (taxa per articol) si analizeaza posibilitatea de a mai oferi continut gratuit, scrie The Guardian.
Editorul Pearson testeaza sisteme de plati online care ofera o procedura asemanatoare cu cea oferita de Amazon si iTunes.

Anuntul vine dupa ce Rupert Murdoch a declarat ca va taxa accesul la toate site-urile de stiri din portofoliul grupului pe care il detine - News Corporation.

FT.com ofera, in prezent, mai multe cai de accesare a continutului sau digital. Pentru utilizatorii care se inregistreaza cu date personale, cum ar fi adresa de email, dispun de 10 articole gratuite lunar. Sunt inregistrati aproximativ 1,4 milioane de cititori Financial Times pentru acest acces limitat.

Un abonament lunar costa 150 lire sterline (177 euro) pe an, sau 199 de lire (234 euro) pentru un serviciu premium care include si continut suplimentar, cum ar fi sectiunea Lex.

De asemenea, FT.com ofera o optiune “de testare” care permite utilizatorilor de Internet sa acceseze mai multe articole pe luna fara a avea nevoie de inregistrare.

“Intentionam sa taxam fiecare afisare si sa oferim utilizatorilor o paleta de optiuni pentru accesarea online a continutului FT”, a declarat Rob Grimshaw, director managerial FT.com. “Vom lansa procesul de plata per vizualizare peste aproximativ un an”, a adaugat Rob Grimshaw.

Grimshaw a adaugat ca dezvoltarea modelului si a altor factori importanti, cum ar fi pretul si sistemul de plata, se afla in stadiul incipit.

Grimshaw a declarat ca este extrem de important sa detina un sistem de plata simplu, ca acela introdus de Amazon - serviciul “one-click”.

Grimshaw a refuzat sa declare daca exista posibilitatea ca FT.com sa mai ofere o forma de acces gratuit. Totusi, acesta a afirmat ca exista un echilibru destul de sensibil intre a oferi prea mult continut gratuit, ceea ce inseamna o scadere a abonarilor si o restrictionare a traficului, care ar putea afecta veniturile generate de publicitate.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri