Juriul de Publicitate Etica a solicitat Renault sa puna capat unei campanii in care prezinta SUV-ul low cost Dacia Duster ca pe o masina “prietenoasa cu mediul”, potrivit cartech.fr
Dupa Koleos, este randul unui alt SUV al Renault sa starneasca furia unei organizatii de mediu cu reclame false.

Juriul de Publicitate Etica a facut o plangere in care a precizat ca sloganul folosit in reclamele Dacia Duster, “Noua Dacia 4x4: respectuos cu mediul la un pret nemaivazut”, induce in eroare utilizatorii de Internet si incalca recomandarile Autoritatii de Reglementare in Publicitate (ARPP).

Motivul este media emisiilor de CO2 ale SUV-ului Duster, de 159 g/km in versiunea 4x2 si de 172g/km in versiunea 4x4, ce depaseste cu mult media din Franta de 133 g/km.

Chiar si noul slogan al Dacia, "Mai mult respect fata de mediu", este considerat fals, iar actuala campanie pentru Duster va fi interzisa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri