Juriul de Publicitate Etica a solicitat Renault sa puna capat unei campanii in care prezinta SUV-ul low cost Dacia Duster ca pe o masina “prietenoasa cu mediul”, potrivit cartech.fr
Dupa Koleos, este randul unui alt SUV al Renault sa starneasca furia unei organizatii de mediu cu reclame false.

Juriul de Publicitate Etica a facut o plangere in care a precizat ca sloganul folosit in reclamele Dacia Duster, “Noua Dacia 4x4: respectuos cu mediul la un pret nemaivazut”, induce in eroare utilizatorii de Internet si incalca recomandarile Autoritatii de Reglementare in Publicitate (ARPP).

Motivul este media emisiilor de CO2 ale SUV-ului Duster, de 159 g/km in versiunea 4x2 si de 172g/km in versiunea 4x4, ce depaseste cu mult media din Franta de 133 g/km.

Chiar si noul slogan al Dacia, "Mai mult respect fata de mediu", este considerat fals, iar actuala campanie pentru Duster va fi interzisa.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Top 5 branduri auto cu peste 10.000 de masini noi vandute in Romania