Internetul ofera utilizatorilor obisnuiti tot mai multe posibilitati de a face bani, YouTube devenind una dintre cele mai populare alegeri in utlimul timp. Mai jos, cateva dintre metodele relevate de Investopedia prin care orice persoana poate sa genereze un venit de pe urma propriului canal de YouTube.

Programul de Parteneriat YouTube


Programul de Parteneriat al YouTube genereaza venituri in cea mai mare parte in functie de numarul de vizualizari pe care canalul unui utilizator il are.
Pentru a deveni partener, un utilizator trebuie sa urmeze cateva reguli stricte, majoritatea interzicand postarea unor clipuri care au continut sexual, violent sau in care se foloseste un limbaj vulgar.

Promovarea afacerii sau a unui produs propriu


YouTube poate de asemenea sa fie folosit pentru promovarea unui produs catre o audienta larga. Multe companii folosesc cunoscutul website pentru a obtine o audienta cat mai mare si pentru a-si informa clientii.

In plus, daca websiteul sau blogul unei persoane este monetizat prin intermediul unui serviciu precum AdSense, fiecare vizitator care este directionat de pe propriul website catre YouTube va genera un venit suplimentar. Practic canalul de YouTube al utilizatorului lucreaza pentru acesta si nu invers.

Extinderea propriului potential de crestere si vanzari


YouTube reprezinta o metoda foarte eficienta pentru extinderea popularitatii unui brand, a unui blog, a unui clip video sau a oricarui alt produs. Fiind unul dintre cele mai populare websiteuri din lume, motivele pentru care oamenii sunt atrasi sa isi promoveze afacerile pe YouTube sunt evidente.

Chiar daca o persoana decide sa nu faca parte din Programul de Parteneriat al YouTube, simpla redirectionare a utilizatorilor catre propriul website ajuta la extinderea potentialului de crestere si vanzari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Șișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Money »



Setari Cookie-uri