La o zi dupa ce hackerii au preluat controlul asupra feed-ului pe Twitter la Burger King schimband-o intr-o reclama la McDonalds, un incident similar s-a intamplat cu contul Jeep de pe aceeasi retea, schimband iconita de identificare in logo-ul Cadillac, scrie presa internationala.
Hackerii au inceput apoi sa transmita mesaje similare cu cele de pe pagina hack-uita a Burger King, scriind ca brandul Jeep s-ar fi vandut catre Cadillac si ca Jeep vine de la “Just Empty Every Pocket”. Background-ul a fost de asemenea schimbat.

In jumatate de ora, multe dintre tweet-uri au fost sterse desi se pare ca hackerii detineau inca control asupra contului. Un purtator de cuvant al Jeep a spus ca se lucreaza intens pentru remedierea problemei. Cadillac a subliniat ca nu a avut niciun rol in atac, asa cum a facut si McDonald’s luni.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Experiment: Un miliardar da cate 9.000 $ followerilor de pe Twitter