Avon lanseaza o platforma de livrari online in care toti reprezentantii companiei pot sa isi deschida propriile "puncte de vanzare", clientii putand alege vanzatorul preferat si sa ii ofere punctaj.

Pana in prezent, dupa cateva luni de teste, pe platforma Avon.ro s-au inscris cateva mii de reprezentanti, in sase luni numarul acestora urmand sa urce la 5.000. Numarul total al reprezentantilor companiei se ridica la circa 140.000.

Avon estimeaza ca in 2-3 ani, circa 10% din cifra de afaceri a companiei in Romania va proveni din business-ul online.

Investitia in platforma online s-a ridicat la 2 mil. euro, la nivel european, fiind implementata simultan in 6 state.

Sistemul este geolocalizat astfel incat este recomandat un reprezentant Avon aflat in apropierea clientului.

In viitorul apropiat pe platforma se va implementa si plata cu cardul.

In Romania, in prezent, sunt 1,2 milioane de persoane care cumpara online. 34% dintre acestia cumpara cosmetice si parfumuri de pe Internet, valoarea medie a unei comenzi fiind de 133 de lei, conform unui studiu citat de reprezentantii Avon. Intreaga piata de eCommerce din Romania va fi in 2013 de circa 750 mil. de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri