In acest moment experienta utilizatorilor de Internet este caracterizata de cautarea de informatie sau relatiile virtuale de pe retelele de sociale. Insa pentru ca utilizatorii sa poata gasi informatia relevanta, motoarele de cautare dezvoltate de gigantii IT ca Google sau Microsoft restrang in mod implicit rezultatele livrate, pe baza unor algoritmi care tin cont de context.

Motivul este unul simplu. In ultimii ani informatia online a “explodat” in ceea ce este numit Big Data. Pe Internet, in fiecare minut sunt generate peste 270.000 de tweets, Google proceseaza peste 2 milioane de cereri, sunt incarcate peste 72 de ore de material video pe YouTube, sunt trimise peste 100 de milioane de e-mailuri, Facebook proceseaza 350 GB de date si sunt create 571 de website-uri.

Citeste articolul integral pe Jurnalul.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri