O noua aplicatie social media bazata pe video-uri scurte, produse special pentru platforma, isi face tot mai mult loc intre gigantii Google si Facebook - care domina acum consumul social media video la tineri si foarte tineri prin Youtube, respectiv Instagram.

TikTok – fostul Musical.ly – are din ce in ce mai multi utilizatori in regiune, inclusiv in România (estimarea este ca a depasit 1 miliard de utilizatori pe plan global, din care peste 200.000 in România).

Vedete social media cu milioane de fani pe platformele „traditionale”, precum Selly sau Andra Gogan, produc tot mai mult continut original pentru platforma chinezeasca si aduna, deja, sute de mii de fani acolo.

Este TikTok o amenintare reala pentru Instagram ori Youtube? Trendurile arata ca da.

Asa cum s-a intâmplat si in cazul altor playeri globali majori precum Netflix, Facebook, Instagram si multi altii, locul in care TikTok a fost de acord sa faca prima prezentare publica in care sa dezvaluie secretele platformei va fi iCEE.fest: UPRGRADE 100 – festivalul care aduce la Bucuresti peste doar doua saptamâni peste 150 de experti din peste 10 domenii majore ale lumii digitale.

UPGRADE 100 a adunat la...
Citeste si: UPGRADE 100 a adunat la Bucuresti peste 3.500 de participanti

TikTok va fi reprezentat de Noel Nuez – omul care se ocupa de dezvoltarea companiei in Spania si America Latina. El va prezenta in prima zi a festivalului, pe 13 iunie. Agenda completa este aici.

Fenomenul social media va fi analizat in profunzime la festival, Google si Facebook anuntând deja o participare-record. Detalii, aici.

Prim adaugarea TikTok, festivalul va oferi participantilor tabloul complet al tendintelor in social media. Mai multe detalii despre participarea companiei chineze, sunt aici.

Agenda completa, o gasiti aici iar ultimele biletele disponibile, sunt listate aici.

Google a incercat sa...
Citeste si: Google a incercat sa demonstreze ca nu are nevoie de manageri

iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Bucuresti peste doar doua saptamâni, in perioada 13-14 iunie 2019, pentru al 8-lea an consecutiv, si este realizat cu sprijinul Orange, Nissan, George / BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife, Majoritas Academy si a altor sustinatori.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Doar 10% dintre persoane inteleg cum functioneaza criptomonedele