Firmele lui Firea incep sa toace banii cetatenilor. Astazi, publicitatea stradala

Gabriela Firea a infiintat peste 20 de firme satelit ale Primariei Municipiului Bucuresti, scopurile declarate ale ei fiind acela de a economisi bani, a oferi transparenta sporita si a creste veniturile Capitalei. In realitate, asa cum avertizau specialistii independenti, Primarul Bucurestiului se foloseste de aceste firme pentru a “fura” bani…legal.

Astfel, proaspat infiintata Companie Municipala de Publicitate si Afisaj a fost construita cu promisiunea ca va duce la cresterea incasarilor, de la 1,7 milioane de lei la 10-30 de milioane de euro – sumele sunt mentionate in expunerea de motive si in declaratiile publice ale Gabrielei Firea.

Vorbele insa nu se potrivesc deloc cu faptele. In bugetul pe anul 2018, Compania de Publicitate si Afisaj precizeaza ca va avea incasari putin mai mari de 1 milion de euro (deci nu 10 si nici 30 de milioane de euro), din care 84% din suma va merge spre salarii, iar restul spre ”alte cheltuieli cu bunuri sau servicii”.

Altfel spus, aproape toti banii incasati din publicitatea stradala vor fi tocati legal de cei angajati la aceasta companie – clientela de partid a PSD. Practic, in loc sa aduca mai multi bani la bugetul Primariei, si-asa saracit de adoptarea in regim de urgenta a “Revolutiei Fiscale” a lui Tudose si Dragnea, aceasta Companie va vira doar o treime din suma pe care Primaria a incasat-o, din aceeasi activitate, in 2016.

Citeste si:
Clotilde anunță amenzi de 0,5 mil. lei pentru publicitatea stradală...
Clotilde Armand: Firmele de...
Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri