”Zona in care ne desfasuram activitatea este amplasata in proximitatea mai multor facilitati de transport in comun, completate de o retea proprie de microbuze care asigura accesul angajatilor catre parcul de cladiri. Am incercat sa facilitam pe cat posibil aceasta relocare, oferind la momentul respectiv angajatilor posibilitatea de a achizitiona la pret redus o masina din parcul de automobile al companiei, precum si de a urma cursurile unei scoli de soferi, costurile aferente acestora fiind suportate de catre companie”, explica Simona Simion-Popescu, HR manager in cadrul Coca-Cola Hellenic Romania.
Angajatii Coca-Cola au fost implicati direct in procesul de mutare: au contribuit la alegerea mobilei, a mochetei, a partitiilor si a culorilor cu care urmau sa fie amenajate spatiile de birouri.
„Ne-am asigurat ca toti angajatii sunt tinuti la curent cu evolutia procesului de mutare prin informari saptamanale pe acest subiect si am organizat inainte de relocare vizite catre noile birouri, pentru a-i ajuta sa se acomodeze cu locata si pentru a-i familiariza cu statusul proiectului, cu amenajarile interioare, cu facilitatile de transport”, mai spune managerul Coca-Cola.
Sedinte cu gust de Coca-Cola
Sediul Coca-Cola din Pipera include 14 sali de sedinta care au o capacitate ce variaza intre 8 si 30 de persoane. Majoritatea poarta numele unui brand din portofoliul companiei, fiind decorate individual, conform valorilor pe care acel brand le transmite publicului sau (Dorna, Izvorul Alb, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero (1+2), Fanta, Sprite, Cappy (1+2), Powerade, Burn, Nestea & Board Meeting Room, SMT Meeting Room, SAP Meeting Room.
“Fiecare angajat beneficiaza de un loc de parcare acoperit, in parcarea subterana a cladirii, in baza unui card individual de acces, indiferent daca beneficiaza de o masina de companie sau daca se deplaseaza cu masina personala”, mai spune HR managerul.
In 2010, vanzarile Coca-Cola Hellenic in Romania s-au redus cu 4%, la 167,8 milioane navete, din cauza conditiilor economice dificile si a masurilor de austeritate, care au afectat consumul, potrivit raportarilor anterioare.
Coca-Cola Hellenic, al doilea mare imbuteliator de produse Coca-Cola la nivel mondial, detine in Romania patru fabrici, la Iasi, Timisoara, Ploiesti si Vatra Dornei. La nivel global, Coca-Cola este considerat cel mai puternic brand, potrivit topului Interbrand.
Global City Business Park are o suprafata inchiriabila de 44.000 mp, desfasurata in doua cladiri. Un alt chirias al proiectului este TotalSoft. [Vezi aici cum arata sediul TotalSoft]
BIROU DE COMPANIE este o sectiune saptamanala care prezinta birouri ale celor mai puternice firme din Romania.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: