AFI Europe Romania a generat un venit operational net de aproape 20 de milioane de euro in primul semestru al anului, in crestere cu 8,4% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit rezultatelor financiare ale companiei.

In trimestrul doi al anului, venitul operational net a fost de 10 milioane de euro, in crestere cu 8,3% fata de aceeasi perioada din 2014. Centrul comercial AFI Palace Cotroceni, activul cel mai mare si mai important al AFI Europe Romania, a generat in primul semestru un venit net de 15,2 milioane de euro, in crestere cu 4% fata de 2014. Venitul operational net in al doilea trimestru a fost de 7,8 milioane de euro, in crestere cu 7% comparativ cu 2014, scrie Mediafax.

Vanzarile retailerilor din AFI Palace Cotroceni, cu exceptia hipermarketului, au crescut cu 7,5% in primul semestru si cu 6% in trimestrul al doilea al anului. Rata de ocupare a AFI Palace Cotroceni este de aproape 99%, inclusiv spatiile aditionale oferite de prima extindere a mall-ului, care a fost finalizata in trimestrul al doilea.

Venitul operational net al centrului comercial AFI Palace din Ploiesti a fost de peste 2 milione de euro in primele sase luni ale anului. Rezultatele inregistrate de mall arata o crestere a vanzarilor retailerilor de 20% in comparatie cu aceeasi perioada a lui 2014. Gradul de ocupare actual al mall-ului din Ploiesti ramane constant la 99%.

"AFI Europe Romania a incheiat trimestrul al doilea si primul semestru din 2015 cu rezultate operationale si financiare excelente, dupa cum indica cresterea cu 8,4% a venitului operational net al activelor noastre generatoare de venit din Romania. In prezent, portofoliul din Romania cuprinde o suprafata inchiriabila de 150.000 de metri patrati, cu o rata de ocupare medie a tuturor activelor generatoare de venit de peste 98%", a declarat David Hay, CEO AFI Europe Romania.

Retail jobs

AFI Europe Romania lucreaza in prezent la finalizarea cladirilor 4 si 5 ale AFI Park din Bucuresti, cu o suprafata totala inchiriabila de 32.000 de metri patrati. De asemenea, compania lucreaza la dezvoltarea unui centru comercial in Brasov, cu o suprafata inchiriabila de 45.000 de metri patrati, o cladire de birouri ce va fi dezvoltata pe Bulevardul Progresului din Bucuresti (50.000 de metri patrati) si proiectul cu destinatie mixta din Bucurestii Noi (peste 300.000 de metri patrati), a caror constructie este planificata sa inceapa in 2016.

AFI Properties, compania mama a AFI Europe, a inregistrat un profit de 14 milioane de euro in primul semestru al anului, similar cu aceeasi perioada a anului trecut. Venitul operational net al AFI Properties a fost de 21,2 milioane de euro pentru primele sase luni ale anului, in scadere cu 3% fata de aceeasi perioada a anului trecut, din cauza vanzarii centrului comercial din Pardubice, Cehia.

Profitul operational a crescut cu 62% in trimestrul al doilea, pana la 20 de milioane de euro.AFI Europe opereaza in Romania, Cehia, Polonia, Germania, Bulgaria, Serbia, Ungaria si Letonia. AFI Europe opereaza in Romania din 2005. Compania a dezvoltat si gestioneaza AFI Palace Cotroceni. Proiectul se intinde pe o suprafata inchiriabila de peste 81.000 de metri patrati in care se regasesc peste 300 de magazine ale brandurilor locale si internationale, vizitate in medie de 52.000 de clienti pe zi.

Citeste si:
Pandemia a făcut diferența între clădirile de birouri
AFI Europe: Pandemia a făcut...
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri