Mondelez scoate la vanzare fosta fabrica Poiana din Brasov cu 2,1 mil. euro

Conducerea Mondelez Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata dulciurilor, a convocat actionarii pe 21 decembrie pentru a aproba vanzarea, pentru 2,1 milioane euro fara TVA, a cladirilor si terenurilor unde pana in 2009 a functionat fabrica in care a fost produsa ciocolata Poiana.

Primul punct de pe ordinea de zi este "aprobarea vanzarii imobilului societatii situat in municipiul Brasov, Str.De Mijloc, nr.37A, Judetul Brasov, inscris la Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara al judetului Brasov in cartea funciara nr.106605, compus din cladiri si teren in suprafata totala de 13.208 metri patrati (...) la pretul de 2,1 mil. euro (exclusiv TVA)", se arata in anuntul de convocare a adunarii actionarilor, publicat de Mondelez, potrivit Mediafax.

Totodata, compania a convocat o alta adunare a actionarilor pe 2 decembrie pentru a aproba desfiintarea si radierea din Registrul Comertului a punctului de lucru unde se afla fabrica. In urma cu un an si jumatate, Mondelez a vandut si fabrica de dropsuri de pe strada Alexandru Ioan Cuza din Brasov catre Lidl.

Mondelez Romania (fosta Kraft Foods Romania) a intrat pe piata romaneasca in anul 1994, cand a achizitionat fabrica Poiana Produse Zaharoase din Brasov. In 2009, compania a inchis aceasta fabrica si a transferat productia in Bulgaria.

Compania are in portofoliu marci precum Jacobs, Nova Brasilia, Milka, Barni, Poiana, belVita, Oreo si Tassimo. Potrivit datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finantelor, Mondelez Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 714 milioane de lei si profit de 41,5 milioane lei.

Citeste si:
Webinar retailTalks: Rethinking sustainability during a pandemic
Webinar retailTalks:...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Setari Cookie-uri