Spitalul de Psihiatrie Cronici din Poiana Mare (judetul Dolj) va redeveni spital de maxima siguranta, a anuntat luni ministrul Sanatatii, Sorina Pintea, care spune ca in Romania sunt in prezent doar 4 spitale de Psihiatrie de maxima siguranta, insuficiente pentru nevoile actuale.

Ministrul Sanatatii va aloca 2 milioane de lei pentru repararea acoperisurilor a 4 pavilioane. De asemenea, se asteapta devizul estimativ pentru Corpul E, care va fi pavilion pentru cazurile de maxima siguranta, in vederea reabilitarii complete, a mai completat Pintea.

"Am venit aici sa vad conditiile, dar si sa discut cu personalul medical. Asa cum stiti in Romania sunt doar 4 spitale de maxima siguranta, insuficient pentru nevoile actuale. Poiana Mare a mai avut acest statut si intentionam sa i-l redam, dar pentru asta este nevoie de investitii in infrastructura si suplimentarea personalului medical. Vom aloca imediat 2 milioane de lei pentru repararea acoperisurilor a 4 pavilioane pentru care exista deja licitatii organizate si asteptam devizul estimativ pentru Corpul E, care va fi pavilion pentru cazurile de maxima siguranta, in vederea reabilitarii complete. Corpul E are 32 de locuri in care vor putea fi primiti pacientii pe Cod Penal ", a declarat Sorina Pintea dupa vizita.

In urma vizitei la Spitalul de psihiatrie cronici Poiana Mare, ministrul Sanatatii a constat ca sunt respectate conditiile de siguranta ale pacientilor si ale personalului medical, mai mult ca in alte unitati similare.

"Am avut o discutie buna cu personalul medical si am abordat o problema discutata si cu reprezentantii comisiei de specialitate, pregatirea asistentilor medicali care lucreaza in domeniu. Ma intorc in noiembrie pentru a verifica lucrarile de reabilitare, dar si pentru o intalnire regionala cu toti cei implicati in domeniu", a mai spus Sorina Pintea.

MS suspenda exportul paralel de citostatice insuficiente in tara
Sorina Pintea suspenda...

Sursa foto: Shutterstock