Antreprenoarea a pus bazele acestui business anul trecut si a organizat pana acum 51 de nunti. “In Romania suntem prima si singura agentia specializata in organizarea de nunti pe plaja, pentru ca pana acum romanii nici macar nu se gandeau ca pot face un astfel de eveniment cu o echipa care sa se ocupe de toate aspectele: ziua nuntii (inclusiv actele pentru oficierea cununiei, decoratiuni, mancare, bautura, muzica, foto-video), cazare si transport. Nunta pe plaja e un trend in crestere, pe care il dezvoltam si il imbunatim continuu”, spune Ioana.

Cele mai dorite destinatii sunt Grecia (Thassos si apoi Santorini), urmata de litoralul romanesc, plajele din Bulgaria, Dubai, Mexic si Thailanda. De altfel, ultimele trei destinatii au fost adaugate de curand in portofoliul companiei. “Sunt locuri dorite de romani, care pe noi ne-au ajutat sa acoperim toata perioada anului, pentru ca putem organiza astfel de evenimente oricand”, spune Ioana.

De ce aleg romanii astfel de evenimente? “Este vorba despre cuplurile care vor o nunta altfel, care au curajul sa se viseze in ziua evenimentului cu picioarele-n nisip, despre cei care s-au plictisit de sarmale si turta rupta-n cap sau cei care nu vor sa se auda in tot cartierul <<Ia-ti mireasa ziua buna>>", explica Ioana.

Nunta pe plaja

Cat costa o nunta pe plaja

Pretul pentru a organiza o nunta pe plaja variaza in functie de locatie si serviciile alese. Astfel, pretul de pornire este de 3.000 euro si se calculeaza in functie de numarul de invitati, de obicei mai mic decat la nuntile clasice si de serviciile dorite.

“Fiind primul an, am lucrat cu diferite preturi, bugetul a variat, pentru ca am acceptat clienti de pe toate palierele. In Grecia iti duci invitatii 3 zile, in schimb, la un restaurant in tara petreci doar cateva ore, iar costurile sunt cam aceleasi. Noi lucram personalizat si vrem sa ne pliem pe nevoile clientilor, astfel ca trebuie sa aflam cat mai multe informatii. Sunt multe detalii la care mirii nici nu se gandesc. Toata lumea e obisnuita sa primeasca o oferta standard, dar noi, pentru a face o oferta avem nevoie de informatii si apoi de timpul pe care il acordam fiecarui cuplu pentru a crea o relatia profesionala bazata pe incredere”, spune Ioana Selner.

Citeste si:

De exemplu, o nunta de zece persoane pe yach porneste de la 3.000 de euro, suma ce poate creste in functie de durata pentru care este inchiriat yachtul.

Pe de alta parte, o nunta organizata la un hotel de cinci stele in Dubai, care include servicii de mancare, bautura, muzica, foto-video, make-up si hairstyling, mai putin cazarea si transportul invitatilor, ajunge pana la 40.000 de euro pentru un numar de aproximativ 80 de invitati.

Nunta pe plaja

Ce servicii ofera Nunta pe plaja

Business-ul Ioanei ofera servicii de la alegerea localului, a meniului si a bauturilor, pana la decorul de plaja, intocmirea actelor pentru oficierea cununiei, DJ si formatie, precum si servici de foto-video, make-up sau hair-styling.

“Pe de alta parte, cuplurile trebuie sa inteleaga faptul ca nunta in Grecia sau in Mexic nu e aceeasi cu o nunta in Bucuresti si ei ar trebui sa uite din obiceiurile unei nunti traditionale. De aceea faci nunta in alta parte, ca sa te bucuri de specificul locului, nu ca sa vii cu sarmalele la pachet. Mancarea, decorul, dulciurile toate suporta modificari in functie de tara in care se desfasoara nunta. Multi ne spun ca vor tortul sa fie intr-un anume fel sau cu anumite arome, dar in strainate (si mai ales in insulele grecesti) gustul nu e acelasi, mousse-ul de ciocolata nu are acelasi gust cu cel pe care il gasesc in cofetariile de la noi. Astfel ca, de multe ori, trebuie sa aiba incredere in recomandarile noastre, iar noi pentru a face recomandarile potrivite petrecem mult timp cu ei pentru a-i intelege foarte bine”, explica antreprenoarea.

In primul an de activitate, Nunta pe plaja a inregistrat vanzari de aproape 150.000 de euro, insa pentru anul viitor este asteptata o dublare a business-ului. “Din care cea mai mare parte a ajuns la furnizori. A fost un an greu, cu multa munca, in care am invatat foarte multe din acest mix cultural, precum comportamentul clientului roman vs localnicii tarilor in care am facut nuntile”, spune Ioana.