Dupa 14 ani in industria de consultanta pentru mobilitatea internationala, Elena Antoneac lasa locul Andreei Gheorghe la conducerea Nestlers Group, unul dintre liderii pietei locale de consultanta pentru nevoile expatriatilor, pentru a se dedica exclusiv start-up-ului de tehnologie xpath.global, prima platforma globala de tip marketplace pentru servicii destinate expatriatilor, ce acopera integral nevoile acestora, de la imigrare, relocare si taxe, pana la servicii de moving. Scopul platformei este digitalizarea industriei de mobilitate globala.

“La finalul anului 2020, numarul celor care au cumparat macar o data online, in scop personal, este estimat a depasi 2 miliarde la nivel mondial. Comportamentul de cumparare pentru serviciile B2B urmeaza sa se schimbe radical, deoarece acesti cumparatori online asteapta ca si in activitatea lor profesionala sa poata avea acces la noi modalitati de a satisface nevoia companiei pentru care lucreaza. xpath.global vine astfel in intampinarea celor care au nevoie de servicii de mobilitate si doresc sa le acceseze exclusiv online, la fel de simplu si eficient ca atunci cand si-ar comanda o carte sau un telefon”, declara Elena Antoneac, fondatoarea xpath.global.

Lansata in octombrie 2019 in cadrul Worldwide ERC, cea mai mare conferinta din lume destinata mobilitatii globale (Boston, SUA), dupa o investitie initiala in tehnologie de peste 450.000 Euro, xpath.global este prima platforma de tip marketplace pentru servicii de mobilitate globala. Departamentele de mobilitate ale companiilor transfrontaliere au acces la un numar nelimitat de prestatori de servicii de mobilitate, de la care se pot comanda si plati online servicii necesare expatriatilor. Disponbila 24/7 si de pe orice dispozitiv, xpath.global transparentizeaza industria de mobilitate, generand economii de timp si bani pentru clientii corporate, care ajung astfel mai rapid la serviciile de care au nevoie. Prestatorii de servicii din platforma pot accesa direct, fara intermediari, companiile tranfrontaliere.

Investitii suplimentare, de peste 1.5 milioane de Euro, sunt planificate pentru urmatorul an, urmand a fi directionate spre diversificarea serviciilor pe care platforma le ofera partenerilor si clientilor sai, dezvoltarea algoritmilor de machine learning si artificial intelligence sau functionalitati de tip RPA pentru procesele de mobilitate.

„Dupa doar o luna, am ajuns sa acoperim cu servicii de mobilitate un numar de peste 35 de tari. Suntem bucurosi sa vedem asa un entuziasm din partea partenerilor nostri. Este inca o dovada a faptului ca xpath.global, care a luat nastere in urma unei analize de peste 10 ani pe piata de mobilitate, este vazut ca un nou canal de vanzare, care aduce plusvaloare tuturor celor implicati. Suntem convinsi ca planul nostru de a acoperi servicii in 150 de tari pana la finalul anului 2021 este nu doar ambitios, dar si realizabil”, mai spune Elena Antoneac, fondatoarea xpath.global.

Citeste si:
Enache, OmniPerform: Cum trecem la nivelul urmator?
Enache, OmniPerform: Cum...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Cum arata ecosistemul startup-urilor din Bucuresti