Startup-ul Evertoys, listat pe prima platforma romaneasca de equity crowdfunding Seedblink.com, a reusit sa stranga intreaga suma de 150.000 de euro dupa 20 de zile de la inceperea campaniei, programata pentru o perioada de 60 de zile.

Obiectivul initial stabilit de catre fondatorii startup-ului era de a strange suma de 150.000 de euro in 60 de zile, investitia minima a potentialilor actionari fiind stabilita la 2.500 de euro.

"Impreuna cu Evertoys am agreat ca pana la finalul anului, adica pentru inca o zi, sa mai poata fi acceptate supra-subscrieri", se arata in anuntul facut de catre reprezentantii platformei Seedblink.

Campania de finantare a Evertoys a devenit prima sesiune de equity crowdfunding deschisa publicului larg, insa SeedBlink si-a facut debutul in noiembrie cand a sindicalizat contributiile membrilor Tech Angels, insumand 50.000 euro, pentru investitia realizata in startup-ul Machinations.io, castigatorul marelui premiu de 125.000 euro de la competitia de pitch-uri din cadrul How to Web 2019. Investitia Tech Angels a fost completata atunci de fondurile GapMinder VC si RocaX.

Evertoys transforma modul in care familiile obtin jucariile pentru copiii lor: in loc sa le cumpere, acum pot sa plateasca un abonament pentru folosire. Astfel, un cost lunar recurent da acces familiilor la o intreaga “biblioteca” de jucarii din care pot alege articolele de care au nevoie pentru copiii lor, urmand a le inlocui cu altele mai interesante ori de cate ori este cazul.

Citeste si:
Volumul investitiilor imobiliare din Romania a depasit 1 mld. euro
Volumul investitiilor...

Detalii despre intreaga campanie si despre modul cum poti investi poti gasi AICI.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
SeedBlink deschide campania de equity crowdfunding pentru Evertoys