Antreprenoriatul face parte din ADN-ul lui Andrei Ursachi, un tânăr de doar 29 de ani, cu businessuri în domenii precum e-commerce, marketing digital şi recrutare de personal. Povestea Stailer, cel mai nou proiect al său, a început în prima jumătate a lui 2020, la scurt timp după ce România intra în lockdown. Antreprenorul conștientiza atunci că pandemia nu va trece repede, așa că s-a pus pe treabă și a găsit o nouă oportunitate venită odată cu valul de transformare digitală din țara noastră. Ce a ieșit? Un maketplace în care proprietarii de saloane să se întâlnească mai rapid cu clienții.

Așa s-a născut Stailer, o aplicație care te scapă de datul de telefoane la saloane pentru că permite să faci rezervări online la saloanele de înfrumusețare, unde poți să alegi direct salonul care e cel mai aproape de casa sau de locul tău de muncă.

„Printre factorii care m-au făcut să iau decizia aș spune că au fost, în primul rând, tendințele de digitalizare accelerată, dar și competiția scăzută și consumatorii care sunt tot mai familiarizați cu aplicații care permit accesul la economia on-demand”, a declarat, pentru wall-street.ro, Andrei Ursachi, cofondator și CEO Stailer.

După șase luni de muncă de cercetare, discuții, nopți nedormite, adunări cu echipa, Stailer a prins viață în noiembrie 2020. Fondat alături și de Attila Gere (CTO în cadrul companiei), Bogdan Clipici (Chief Sales Officer) și Naliciadji Vladislav (Chief Product Officer), Stailer a pornit la drum cu o investiție inițială de 200.000 de euro și cu un obiectiv clar: să câștige o cotă cât mai mare din piața de beauty din România, într-un timp cât mai scurt.

Citește și: Beesers, aplicaţia care aduce spitalul acasă la tine

Retail jobs

Cum funcționează platforma

Românii care vor să-și facă o programare la salon intră pe platformă, selectează serviciul dorit, selectează data și ora și aleg stilistul. Urmează apoi completarea datelor de contact și confirmarea finală a programării. Până acum, pe Stailer.ro sunt prezente 500 de saloane din România, iar până la finalul acestui an, Andrei Ursachi și-a propus să ajungă la o rețea de 1.000 de unități listate pe platforma sa, în orașele din România.

Principalul beneficiu al saloanelor care se înscriu în platformă îl reprezintă programările suplimentare care sunt generate prin intermediul platformei. Unele saloane partenere primesc sute de clienți suplimentari lunar. Totul se întâmplă digitalizat, au la îndemână un instrument extrem de util, ca un calendar unde găsesc toate informațiile de care au nevoie, accesibile prin interfața de beneficiar. E totul organizat și simplu pentru angajații saloanelor, la un click distanță.

- Andrei Ursachi, cofondator și CEO Stailer -

Andrei Ursachi, cofondator și CEO Stailer

Citeste si:
Cu plete în vreme de pandemie. Cât de bine le-a mers saloanelor de...
Cu plete în vreme de...

Planuri mari pentru 2022, dar calculate pas cu pas

În luna iulie a acestui an, start-up-ul cofondat de Andrei Ursachi a atras o rundă de investiții în valoare de 500.000 de euro de la un grup investitori de tip angel pentru a se putea pătrunde în cât mai multe oraşe din România, dar și pentru a-și pregăti extinderea pe piețele din regiune, planificată la începutul lui 2022. CEO-ul Stailer spune că cel mai probabil, următoarea țară în care business-ul se va extinde va fi Ungaria.

În prezent, fondatorii se află în discuții cu mai mulți investitori pentru a atrage o nouă rundă de finanțare de aproximativ 2 milioane de euro.

„Lucrurile avansează, suntem în discuții cu mai multe fonduri de investiții. În acest moment, luăm în considerare o rundă de tip bridge și, abia ulterior, o rundă de finanțare de tip seed. Suntem optimiști că vom reuși să ne îndeplinim obiectivele și vrem să facem totul calculat, pas cu pas”, a declarat Andrei Ursachi.

Provocările momentului: pandemia și noile restricții

Industria locală de beauty a fost puternic lovită de pandemia de COVID-19. Multe luni după declanșarea crizei sanitare, piața saloanelor de înfrumusețare și a barbershop-urilor din marile orașe ale țării a funcționat la o capacitate de 50%, acestea fiind printre primele business-uri afectate, din cauza cererilor scăzute. Chiar și în ciuda relaxărilor din ultimele luni, evoluția pandemiei din prezent generează noi impredictibilități asupra industriei.

Citeste si:
Un start-up estonian a câștigat competiția Spotlight 2021
Un start-up estonian a...

Foto: Shutterstock

Multe business-uri, cum sunt magazinele, sălile de fitness sau saloanele de înfrumusețare sunt nevoite din nou să se închidă după ora 18:00, în zilele de weekend, „în localitățile unde incidența cumulată la 14 zile este mai mare de 6/1.000 de locuitori și mai mică sau egală cu 7,5/1.000 de locuitori”, potrivit Hotărârii de Guvern. Conform celor mai recente date oferite de Grupul de Comunicare Strategică, în această situație se află municipiul București și județele Ilfov și Timiș.

„Nu sunt pesimist de fel, însă sunt realist, iar ceea ce vedem acum legat de pandemie nu e deloc promițător. Deci cred că provocarea cea mai mare va fi dată de situația aceasta generată de Covid-19. Cred că se va schimba mult dinamica consumului din piață, însă nu pot spune cu exactitate în ce mod. E totul foarte imprevizibil. Ce facem acum este să monitorizăm atent situația și încercăm să găsim oportunitățile în acest context”, spune Andrei Ursachi, CEO și cofondator Stailer.

Sursa foto: Shutterstock
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri