Digitalizarea accelerează fiscalizarea și contribuie la eliminarea concurenței neloiale din industria de beauty

Fiscalizarea industriei de beauty din România va accelera, iar concurența neloială va fi eliminată prin portarea utilizatorilor în circuitul digital și prin posibilitatea de a face programări online la saloane și stiliști autorizați, potrivit Stailer, platformă de rezervări online pentru saloanele de înfrumusețare.

Pandemia a adus industria locală de înfrumusețare la un pas de colaps, context în care concurența neloială reprezentată de munca la negru a ajuns la cote alarmante. O revigorare a acestui sector de activitate, în care activează peste 37.000 de specialiști (PFA-uri și SRL-uri), este așteptată începând cu 1 iunie 2021, când va fi permisă organizarea de evenimente private, precum nunți, botezuri, petreceri și alte evenimente festive.

Astfel, digitalizarea poate limita din efectele devastatoare ale pandemiei asupra industriei de beauty, iar agregarea saloanelor într-un singur loc, pe o platformă care se adresează strict sectorului de beauty, va crește calitatea serviciilor și va oferi utilizatorilor să aleagă dintr-o gamă variată de servicii, să compare calificative și să aleagă cea mai potrivită ofertă.

Există trei tipuri de companii: cele care inovează, cele care se adaptează și cele care dispar. Istoria ne-a învățat că este necesar să ne adaptăm pentru a supraviețui. Suntem aici să sprijinim tehnologizarea industriei locale de beauty, care se află în prezent la doar 50% din capacitate din cauza pandemiei.

Andrei Ursachi, CEO și co-fondator al Stailer

Citeste si:
(P) Stailer digitalizează zona de beauty din România
(P) Stailer digitalizează...

Platforma de rezervări online pentru saloane de înfrumusețare Stailer se află în mijlocul procesului de digitalizare a industriei de beauty. Conceptul a luat naștere în urmă cu 6 luni, iar în prezent 250 de saloane din cinci orașe sunt prezente pe platformă.

Stailer, proiect lansat de antreprenorul Andrei Ursachi după o investiție de 150.000 de euro, asistă saloanele și stiliștii în adoptarea tehnologiei de digitalizare prin asigurarea trainingului pentru abilitățile necesare pentru a deservi clienții proveniți din mediul online.
Pandemia a redus numărul de clienți ai saloanelor de înfrumusețare și barbershop.

Citește și: O antreprenoare a investit 100.000 de euro în minifrigidere cosmetice

Piața locală de beauty funcționează în prezent la 50% din capacitate. Serviciile de make-up, cele mai afectate de COVID-19

În prezent, pandemia a redus considerabil numărul de clienți ai saloanelor de înfrumusețare și barbershop din marile orașe ale țării. Din feedback-ul colectat în rândul profesioniștilor din beauty, piața locală este acum la 50% din capacitate.

Citeste si:
MasterCard vrea să aducă în era fără cash comercianții de pe...
Mastercard vrea să aducă...

Cel mai puțin afectate de pandemie au fost barber shop-urile și frizeriile, iar cel mai puternic lovite au fost serviciile de make-up profesionist, unde cererea a scăzut cu până la 80%. În mod normal, stiliștii au un grad de ocupare de 70%, iar prin serviciile Stailer fondatorii companiei își propun să crească acest indicator cheie pentru antreprenorii din sectorul beauty spre nivelul de 85-90%.

Fondatorii Stailer și-au propus să fie activi în toate orașele din țară cu o populație de peste 150.000 de locuitori până la sfârșitul anului 2021. În ceea ce privește numărul de utilizatori, ținta Stailer este să ajungă la 50.000 de membri, însă acest obiectiv strategic poate fi influențat de evoluția pandemiei și de ridicarea sau continuarea măsurilor de distanțare socială.

În prezent, sunt saloane înscrise pe platforma Stailer care primesc suplimentar chiar și 50 de clienți lunar din mediul digital. De asemenea, 100.000 de oameni accesează lunar platforma, iar cel mai popular stilist din comunitate are 48 de calificative.

De asemenea, obiectivul Stailer cuprinde dezvoltarea unei rețele cu 8.000 de saloane partenere la nivel național în 2021, după ce platforma de rezervări online s-a extins în București, Cluj, Timișoara, Iași și Oradea, iar extinderea internațională a platformei reprezintă o prioritate a fondatorilor, astfel încât țările țintă pe care urmează să se extindă vor fi alese după finalizarea studiilor de cercetare a sectorului beauty la nivel european.

Citeste si:
POS-ul, înlocuit cu telefonul: cum arată noile soluții lansate de...
POS-ul, înlocuit cu...

În prezent, Stailer se adresează unui număr de 3.000.000 de utilizatori care trăiesc în zona urbană și care au vârstă cuprinsă între 18-35 de ani. Conform datelor Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, la nivel național există aproximativ 37.000 de profesioniști în industria de înfrumusețare (număr ce include și PFA-urile), dintre care 14.000 sunt SRL-uri.

Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri