Prea putini investitori din turism pun promovarea in planul de afaceri, iar cel mai agresiv isi fac reclama pensiunile, a declarat miercuri ministrul pentru IMM si Turism, Maria Grapini, potrivit Mediafax.

"Eu am avut companii private si branduri private, dar nu m-am dus la ministrul Industriei sa-l rog sa-mi promoveze brandul. Mi-am facut eu politica de promovare. La Guvern mergeam sa folosesc acele targuri internationale, unde aveam o sustinere financiara. Eu cred ca prea putini isi pun in planul lor de afaceri, cei din acest domeniu, promovarea", a spus Grapini la Conferinta Internationala de Turism a Dunarii.

Ministrul a afirmat ca nu stie daca investitorii asteapta sa ii promoveze statul, pentru ca "nu poti sa astepti de la cineva caruia nu i-ai dat toate informatiile".

Ea a afirmat ca le-a trimis scrisori presedintilor de consilii judetene si primarilor pentru a transmite informatii despre toata baza turistica pe care o au, iar autoritatile din turism sa incerce sa cuprinda aceste obiective in promovare.

"Sunt mai agresivi cu promovarea cei cu pensiunile si cei din domeniul eco-turismului, poate pentru ca au pornit mai tarziu si pentru ca sunt si din mediul rural. Poate ca cei din urban cred ca sunt promovati de la sine si ca se stie de ei", a mai spus Grapini.

Citeste si:
Crosspoint: Piata imobiliara nu mai poate fi ignorata de investitori
Codrin Matei, Crosspoint:...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Unde vede potential de investitii directorul regional al BAT Romania?