Romania va deschide in acest an trei birouri de promovare turistica la Tokyo, Tel Aviv si Bruxelles, dar va renunta la activitatea din Paris, a declarat Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM, Mediu de Afaceri si Turism, scrie Mediafax.

"Va fi deschis un birou de promovare turistica a Romaniei in Japonia. Avem in analiza si cateva pesroane, pentru ca am vrea sa stie japoneza daca s-ar putea. As vrea ca in luna septembrie, cand avea loc targul de turism din Japonia, sa avem si biroul deschis", a spus ministrul.

Totodata, in primavara acestui an va fi deschis un birou de promovare in Israel, care in 2013 a fost a cincea tara din care au provenit turistii straini in Romania. "Chiar daca initial era propus Dubai, vrem sa facem o schimbare. Pe de o parte din Israel nu avem nevoie de vize, pe cand din Dubai este nevoie. Pe de alta parte avem o comunitate foarte mare de romani si un interes foarte mare", a afirmat Grapini.

Tot in prima jumatate a anului anul va fi inchis biroul din Paris, dar va fi deschis unul la Bruxelles, care sa acopere Franta, Belgia si Olanda. "Biroul de la Paris nu prea a functionat cum trebuie pana acum, a fost ineficient. Am vazut cateva birouri de turism care nu mi-au placut, cum ar fi Spania sau Franta. Nu mi-a placut activitatea de acolo. Am cerut si un punct de vedere al ambasadelor, cum a colaborat biroul de turism de acolo cu ambasada. De la Madrid am primit numai referinte negative", a mai spus ministrul.

Romania are noua birouri de promovare turistica in strainatate, la New York, Paris, Berlin, Londra, Roma, Madrid, Moscova, Viena si Varsovia. In primele 11 luni din 2013, numarul turistilor straini a fost de 1,62 milioane, cu 3,3% mai mult fata de perioada similara a anului trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri