Gheorghe Fodoreanu propune organizarea unui cocktail de promovare a Romaniei pentru Campionatul European de Fotbal 2020

Nominalizat pentru a reprezenta Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc in cadrul Comisiei Interguvernamentale pentru organizarea meciurilor de fotbal din cadrul Campionatului European din 2020, Gheorghe Fodoreanu, presedintele Invitation Romania, a propus organizarea unui cocktail de promovare a Romaniei dupa tragerea la sorti care va avea loc la Dublin, pe 2 decembrie 2019.

Cocktailul va reuni delegatiile echipelor tarilor care vor juca meciuri la Bucuresti cu ocazia UEFA Euro 2020 si va avea ca scop promovarea turistica a Romaniei si punctarea principalelor evenimente si oportunitati turistice din iunie 2020. Cu aceasta ocazie, oferta complexa si completa a turismului romanesc va ajunge direct la viitoarele delegatii care vor veni la Bucuresti alaturi de echipele tarilor lor, la echipa tehnica, la reprezentantii mass-media, la personalitati precum si la suporterii din statele respective.

”Discutiile oficiale purtate cu persoanele responsabile pentru organizarea, la Bucuresti, a celor patru meciuri de fotbal din cadrul Campionatului European din 2020, au abordat oportunitatea acestui eveniment in variante multiple. O mare concentrare a fost asupra partii turistice, de promovare a Romaniei si a Bucurestiului. Subiectele au fost extrem de disputate si au generat multe idei privind promovarea turistica a tarii noastre cu ocazia acestui eveniment. Propunerea mea, de organizare a unui cocktail de promovare a Romaniei, a fost foarte bine primita de catre membrii Comisiei Interguvernamentale, din care fac parte reprezentanti ai Ministerului Turismului, ai Primariei Municipiului Bucuresti si ai Federatiei Romane de Fotbal”, a declarat Gheorghe Fodoreanu.

Citeste si: Romania poate primi, anual, de 10 ori mai multi turisti straini. Care e solutia?

Cele patru meciuri din cadrul Campionatului European de Fotbal 2020 – UEFA care vor fi gazduite de Bucuresti, respectiv trei in grupe (14, 18 si 22 iunie 2020) si o optime de finala (29 iunie 2020), vor contribui mult la dezvoltarea turistica a Bucurestiului, atat ca imagine, cat si ca infrastructura, precum si la promovarea turistica a Romaniei.

Citeste si:
Ce spune un specialist in turism despre Legea Turismului
Presedintele Invitation...
Citeste si:
Temperatura normala a corpului
Temperatura normala a corpului

Principalul reper privind avantajele gazduirii evenimentelor majore din industria fotbalului in Romania este reprezentat de finala Europa League din 2012, disputata pe Arena Nationala. Atunci, Bucuresti a gazduit, timp de cateva zile, circa 30.000 de suporteri care au adus Capitalei circa 30 de milioane de euro. In contextul Campionatului European de Fotbal din 2020, vor fi 4 meciuri, care vor putea aduce, daca respectam acelasi algoritm, 120.000 de straini, ce vor putea genera incasari de 120 de milioane de euro.

Citeste si: Fodoreanu: Bucuresti devine tot mai cautat pentru city break-uri


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri