Nominalizat pentru a reprezenta Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc in cadrul Comisiei Interguvernamentale pentru organizarea meciurilor de fotbal din cadrul Campionatului European din 2020, Gheorghe Fodoreanu, presedintele Invitation Romania, a propus organizarea unui cocktail de promovare a Romaniei dupa tragerea la sorti care va avea loc la Dublin, pe 2 decembrie 2019.

Cocktailul va reuni delegatiile echipelor tarilor care vor juca meciuri la Bucuresti cu ocazia UEFA Euro 2020 si va avea ca scop promovarea turistica a Romaniei si punctarea principalelor evenimente si oportunitati turistice din iunie 2020. Cu aceasta ocazie, oferta complexa si completa a turismului romanesc va ajunge direct la viitoarele delegatii care vor veni la Bucuresti alaturi de echipele tarilor lor, la echipa tehnica, la reprezentantii mass-media, la personalitati precum si la suporterii din statele respective.

”Discutiile oficiale purtate cu persoanele responsabile pentru organizarea, la Bucuresti, a celor patru meciuri de fotbal din cadrul Campionatului European din 2020, au abordat oportunitatea acestui eveniment in variante multiple. O mare concentrare a fost asupra partii turistice, de promovare a Romaniei si a Bucurestiului. Subiectele au fost extrem de disputate si au generat multe idei privind promovarea turistica a tarii noastre cu ocazia acestui eveniment. Propunerea mea, de organizare a unui cocktail de promovare a Romaniei, a fost foarte bine primita de catre membrii Comisiei Interguvernamentale, din care fac parte reprezentanti ai Ministerului Turismului, ai Primariei Municipiului Bucuresti si ai Federatiei Romane de Fotbal”, a declarat Gheorghe Fodoreanu.

Citeste si: Romania poate primi, anual, de 10 ori mai multi turisti straini. Care e solutia?

Cele patru meciuri din cadrul Campionatului European de Fotbal 2020 – UEFA care vor fi gazduite de Bucuresti, respectiv trei in grupe (14, 18 si 22 iunie 2020) si o optime de finala (29 iunie 2020), vor contribui mult la dezvoltarea turistica a Bucurestiului, atat ca imagine, cat si ca infrastructura, precum si la promovarea turistica a Romaniei.

Ministrul Bogdan Trif: Anul...
Citeste si: Mesajul ministrului Bogdan Trif, la deschiderea Targului de Turism

Principalul reper privind avantajele gazduirii evenimentelor majore din industria fotbalului in Romania este reprezentat de finala Europa League din 2012, disputata pe Arena Nationala. Atunci, Bucuresti a gazduit, timp de cateva zile, circa 30.000 de suporteri care au adus Capitalei circa 30 de milioane de euro. In contextul Campionatului European de Fotbal din 2020, vor fi 4 meciuri, care vor putea aduce, daca respectam acelasi algoritm, 120.000 de straini, ce vor putea genera incasari de 120 de milioane de euro.

Citeste si: Fodoreanu: Bucuresti devine tot mai cautat pentru city break-uri


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Touroperator: Lasati incomingul sa va aduca bani in tara!