Guvernul a adoptat, la initiativa Ministerului Turismului, un act normativ care faciliteaza promovarea Romaniei in mediul online.

Hotararea de Guvern privind modificarea si completarea HG 20/2012 privind aprobarea Programului Multianual de Marketing si a Programului Multianual de Dezvoltare a Destinatiilor, Formelor si Produselor Turistice prevede posibilitatea realizarii de noi mecanisme de promovare si actualizeaza legislatia din acest domeniu pentru ca Romania sa fie promovata la nivel international in cadrul unor campanii integrate de promovare.

Noile tehnologii existente pe piata in domeniul promovarii, in special in cazul promovarii in mediul online, impun o serie de noi categorii de cheltuieli care sa faca posibila oferirea de solutii performante si eficiente conform standardelor ridicate impuse de competitori.

Pentru ca promovarea Romaniei ca destinatie sa fie eficienta, se urmareste realizarea urmatoarelor obiective: corelarea prevederilor hotararii cu noile tehnologii existente pe piata si categorii de cheltuieli necesare atingerii obiectivelor si dezvoltarea celor mai eficiente instrumente ale mixului promotional, in functie de piata tinta a campaniei de promovare (publicitatea, promovarea vanzarilor, organizarea vizitelor de informare/excursiilor de familiarizare in tara pentru liderii de opinie in domeniul turismului).

De asemenea, modificarile aduse HG 20/2012 permit Ministerului Turismului sa contracteze studii de piata pentru ca promovarea sa se adreseze cat mai punctual publicului tinta.

Citeste si:
Voucherele de vacanta vor fi acordate pe card
Voucherele de vacanta vor fi...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Cati bani cheltuiesc turistii straini in Romania