ANAT a organizat, în parteneriat cu CFR Călători, conferința online Tech4Travellers cu tema ”Cum să vindem bilete CFR”. Agențiile de turism pot să devină „distribuitor înregistrat” pentru vânzarea de bilete CFR online în trafic intern, iar clienții pot cumpăra la aceleași tarife prin intermediul acestora.

”Transportul cu trenul este, de multe ori, ales de către turiștii români și străini atunci când se deplasează în țara noastră. Tocmai de aceea, agențiile de turism sunt din ce în ce mai interesate în a colabora cu CFR Călători, care a arătat deschidere în acest sens. Este mult mai facil atunci când turistul achiziționează, de exemplu, de la o agenție, un pachet turistic cu transport cu trenul inclus. Pe de altă parte, agențiile au posibilitatea de a închiria un tren în regim charter și de a organiza trasee și circuite”, declară George Cioceanu, prim vicepreședinte al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT).

În perioada când vânzările au înregistrat cele mai ridicate niveluri – anii 2018 - 2019, CFR Călători avea încheiate contracte cu un număr de 120 – 130 de societăți comerciale din care circa 70 - 80 de societăți înregistrau vânzări în mod constant.

La nivelul anului 2018 un număr de 81 de societăți au avut vânzări în valoare de 926.578,18 lei, iar în 2019 un număr de 114 societăți au avut vânzări în valoare de 886.208,07 lei. În anul 2020 s-au înregistrat vânzări de 229.392,98 lei pentru 93 de societăți comerciale. Scăderea a fost, firește, cauzată de izbucnirea pandemiei covid-19.

De asemenea, CFR oferă posibilitatea organizării de trenuri charter sau de vagoane charter. În regim charter, agențiile de turism pot stabili itinerarii personalizate pentru turiști. De altfel, pachetele turistice care includ trasee personalizate operate cu trenul sunt din ce în ce mai populare în Europa.

Citeste si:
20 de trenuri sunt afectate de blocajul generat de deraierea unor...
20 de trenuri sunt afectate...

Agențiile de turism pot alege ruta şi orele de circulaţie, iar trenul poate fi compus din vagoane clasa I, clasa a II-a, dormit, cuşetă, restaurant şi/sau bar-bistro. Există posibilitatea de a lua masa, beneficiind de serviciile vagonului bar bistro sau ale vagonului restaurant, în timpul călătoriei.

Pe de altă parte, se pot organiza evenimente corporate, lansări și expoziții sau evenimente memorabile.

Sursa foto: Răzvan-Victor Preda/ Facebook CFR Calatori

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri