Prețurile în industria turismului au crescut peste tot, inclusiv în Grecia și Turcia, din cauza pandemiei și a măsurilor suplimentare de siguranță. Ideea că în România ar fi prețuri mai mari decât în străinătate nu se susține, spun operatorii din domeniu, care sunt supărați pe o declarație în acest sens făcută de ministrul economiei Claudiu Năsui.

Ministrul economiei și turismului a declarat recent într-un interviu că prețurile pe litoralul românesc sunt prea mari.

„Comparativ cu ce? Sunt piețe diferite. Vrem să vindem și Turcia, și Grecia, și România. Fiecare client își alege destinația în agenție după cum i se potrivește”, spune Cristian Bărhălescu, vicepreședinte ANAT pentru regiunea de sud-est. „Este prima dată, spre surprinderea noastră, a industriei, când vedem un ministru care în loc să laude, să susțină, să promoveze industria pe care o reprezintă, vine și ne critică”, a adăugat Bărhălescu.

Întrebat dacă prețurile de la noi sunt mai mari decât în Grecia și Turcia, Bărhălescu a explicat la Digi24 că în niciun caz nu putem spune acest lucru și mai ales nu putem compara „mere cu pere cu prune”.

Vicepreședinte ANAT: Avem hoteluri cu prețuri mai mici decât în Grecia, Bulgaria sau Turcia. E vorba de câți bani ai

„Dacă vorbim de litoralul românesc la 3 stele sau la 4 stele, avem zone și unele hoteluri care au prețuri mai mici decât în Grecia, Bulgaria sau Turcia, dar clienții vin pentru experiențe diferite (...) Trebuie să fim realiști, prețurile nu sunt mari pe litoralul românesc, ci sunt accesibile”, susține Cristian Bărhălescu.

„Cine merge în vacanță și caută pomeni cred că mai bine stă acasă”, a comentat, la rândul ei, Ioana Selner, organizator de evenimente în Grecia.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri