În context aniversar, dar mai ales în debutul sezonului de vară, Eturia lansează începând cu 1 iunie, patru serii de oferte speciale (câte una pe săptămână), alese din rândul destinațiilor aflate în top 15 cele mai bine vândute destinații Eturia din 2007 până în prezent.

Printre aceste oferte destinate turiștilor se numără:

  • Sejur în Havana & Cayo Coco, opt zile / șapte nopți, hoteluri de patru și cinci stele, tur de oraș în Havana inclus și mese în regim all-inclusive la plajă începând de la 1.650 euro / persoană.
  • Sejur de 7 nopți în Mauritius, hoteluri patru și cinci stele, cu mic dejun sau demi - pensiune, un tur inclus, începând de la 1.190 euro/ persoană.
  • Circuit 10 zile în Peru, în care turiștii se vor bucura de principalele atracții ale destinației, de la 2.390 euro / persoană.

Top 10 Eturia cele mai căutate destinații exotice de către români

La aniversarea de 15 ani, Top 10 Eturia cele mai căutate destinații exotice de către români, arată după cum urmează:

  1. Maldive,
  2. Republica Dominicană,
  3. Thailanda,
  4. SUA,
  5. Peru,
  6. Japonia,
  7. Tanzania,
  8. Cuba,
  9. Mexic,
  10. Mauritius.

Scumpiri la vacanțe

Prețurile sunt în creștere cu 10-20% față de anul 2019 și estimez că acest trend se va păstra până la sfârșitul anului cu mai mult de 30% pe destinațiile foarte populare și în perioade de vârf de sezon. Aceste modificări de prețuri sunt cauzate de creșterile la petrol și energie, întărirea USD față de EUR cu cca 20%, dar și a cererii de vacanțe care este în acest moment mai mare pe majoritatea destinațiilor decât oferta,” declară Sorin Stoica.

De asemenea, acest lucru se întâmplă deoarece nici companiile aeriene, nici hotelurile nu și-au refăcut capacitatea de transport, respectiv cazare, la nivelurile prepandemice.

”Pentru cei care vor să economisească, soluția rămâne early booking-ul, dar și evitarea perioadelor de vârf de sezon (august, decembrie, ianuarie, aprile) menținand același confort și bucurie a călătoriei. Din perspectiva financiară, obiectivul nostru este să creștem cu peste 50% fata de anul 2019 și suntem deocamdată pe un trend bun pentru atingerea acestui obiectiv”, declară Sorin Stoica.

Eturia în cifre

Iată și câteva cifre din activitatea Eturia:

  • Peste 150.000 de solicitari de vacanță procesate de echipa Eturia
  • Peste 55.000 de vacanțe vândute
  • Peste 100 de milioane de euro vânzări
  • 155 de țări în care s-a vândut cel puțin o vacanță
  • Prima vacanță vândută – august 2007
  • Cea mai vândută destinație, Maldive: peste 10 mil euro
  • Cea mai scumpă vacanță vândută: 125.000 euro
  • Cea mai lungă vacanță vândută – Turul lumii în 95 de zile
  • Cel mai complex grup incentive vândut (corporate): Tanzania și Zanzibar – 350.000 euro
  • Peste 300 de parteneri locali, certificați în destinațiile vândute
  • Peste 1.000 de hoteluri verificate cu care avem contracte directe în destinațiile de plajă
  • Peste 300 de agenții de turism din România care promovează pachetele Eturia prin TravelHubX compania dedicată clienților B2B
  • Lansarea unui modul modern de căutare pentru pachete dinamice în platforma B2B TravelHubX
  • Peste 50 de companii în întreaga lume care vând hotelurile contractate Eturia prin divizia Wholesales Eturia.

Eturia a devenit, în 2007, prima agenție de turism turoperatoare din România cu servicii tailor-made. În cei 15 ani de activitate, Eturia are peste 300 de parteneri locali în întreaga lume, a vândut vacanțe în 155 de țări și a avut până în prezent peste 80.000 de clienți.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri