Criza din industria aviației nu pare să fie aproape de final, iar companiile aeriene continuă să-i pună pe pasageri în situații imposibile.
Jamie O’Grady, un pasager american al companiei American Airlines, a povestit pentru Business Insider cum s-a întors din vacanța în Europa fără bagaje, după ce linia aeriană i le-a rătăcit. A doua zi, a primit un mesaj de la un străin care i-a scris că i-a văzut bagajul pe aeroportul Heathrow de lângă Londra și i-a trimis și fotografii pentru a-și dovedi afirmația.
O’Grady a contactat American Airlines și le-a arătat pozele, iar reprezentanții companiei i-au spus să meargă să-și ridice singur bagajul, deși acesta era practic de cealaltă parte a Oceanului Atlantic. ”Vă sugerăm să mergeți la aeroport cât de repede posibil. Puteți arăta fotografiile echipei noastre de la bagaje, care vă va ajuta”, a fost răspunsul primit de pasager.
It is now 4 days since my bag was abandoned by @AmericanAir in London Heathrow Terminal 3 baggage claim. The airline has done nothing to return it to me despite me providing them pics of its specific location. I’m 4,000 miles away. pic.twitter.com/37TphLxRA0
— Jamie O’Grady (@JamieOGrady) July 13, 2022Citeste si:
Americanul spune că bagajele sale nu aveau de ce să ajungă pe banda de la Heathrow, deoarece făcuse doar escală pe aeroportul britanic, la întoarcerea din Portugalia. Ca urmare, era răspunderea liniei aeriene să le transfere de la un zbor la altul.
Citește și: "Vara bagajelor pierdute". Criza geamantanelor rătăcite în aeroporturile din întreaga lume capătă amploare
În cele din urmă, American Airlines i-a trimis lui O’Grady unul dintre bagaje și, o săptămână mai târziu, și pe celălalt.
Sursa foto: Shutterstock / Maxx-Studio
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: