Retailerul german Kaufland, detinut de Schwarz Group, isi pregateste intrarea in comertul electronic incepand de anul viitor prin infiintarea propriul departament destinat operatiunilor online, scrie Planet Retail citand publicatia Lebensmittel Zeitung.

Departamentul specializat in operatiuni de comert electronic va fi infiintat sub umbrela Kaufland Omnichannel International GmbH, condus de Marcus Rodermann, fost manager la Otto Group. Compania vrea sa angajeze si un chief digital officer.

Planurile Kaufland vizeaza intrarea pe zona comertului online pana cel tarziu in 2017.

Retailerul a inaugurat primul magazin in Romania in 2005, iar in prezent a ajuns la o retea de peste 100 de unitati de retail, doua centre logistice si peste 23.000 de angajati. Grupul Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.110 de magazine in sapte tari, in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Bulgaria si Romania.

Kaufland va intra astfel pe o piata in care activeaza deja retaileri precum Mega Image, Carrefour, Cora sau Metrou Cash&Carry, evaluata la circa 200 mil. euro.

Citeste si:
100.000 de opinii ale cumparatorilor online: ce vor romanii?
100.000 de opinii ale...

Intreaga piata de eCommerce din Romania, estimata in jurul a 1,2-1,3 miliarde de euro anual, este, se pare, cea mai mica din Uniunea Europeana, fiind depasiti si de Bulgaria, conform celui mai recent raport Eurostat.

Shutterstock.com


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Kaufland extinde parteneriatul cu Glovo si in Cluj-Napoca