PayU lanseaza serviciul Multi Currency Pricing, prin intermediul caruia magazinele online din Romania le pot oferi clientilor posibilitatea de a plati in valuta la un pret fix si constant.

Cu acest nou serviciu, inainte de efectuarea achizitiei, clientul stie cat va plati in moneda in care are contul bancar sau cardul pentru produsul ales. In prezent, serviciul MCP suporta trei valute: euro, dolari si lire, urmand sa fie extins si pentru alte monede, conform unui comunicat de presa emis de companie.

"Din experienta noastra, din ce in ce mai multi comerciantii locali sunt interesati sa isi extinda afacerea in afara granitelor tarii. In acelasi timp, magazinele online romanesti sunt atractive pentru cumparatorii straini. Anul trecut, clienti din 70 de tari au cumparat online, de Black Friday, de la magazinele locale. Extinderea transfrontaliera a business-ului devine obligatorie pentru cei care isi doresc afaceri de succes pe piata digitala, iar serviciul MCP lansat vine sa sustina acest demers. Acum cumparatorii din alte tari nu trebuie sa isi mai faca griji in ceea ce priveste conversia valutara nefavorabila, deoarece vor afla de la inceput cat vor plati pentru produsul preferat.“ declara Marius Costin, Country Manager PayU Romania.

Prin MCP, conversia valutara are loc in pagina de plata PayU, inainte de achitarea comenzii. Acest lucru creste confortul procesului de achizitie si sansele ca tranzactia sa fie realizata. Programul pilot desfasurat in Polonia printre comerciantii online care au implementat acest serviciu a aratat ca, atunci cand cumparatorul afla rapid pretul final al produselor, creste de cateva ori rata celor care finalizeaza achizitia.

,,Pana in 2020 industria de e-commerce va atinge valoarea aproximativa de 3 trilioane de dolari, iar o treime din aceasta suma va fi reprezentata de comertul transfrontalier” estimeaza Marius Costin, Country Manager PayU Romania.

Doar in Europa Centrala si de Est, statisticile arata ca valoarea comertului online transfrontalier va creste, in acelasi interval, pana la 45 de milioane de dolari. Acest lucru este influentat si de schimbarile legislative planificate la nivel european. In prezent, se lucreaza la strategia de a avea o piata digitala unica, cu scopul de a facilita accesul la bunurile si serviciile digitale din UE, maximizand astfel potentialului de crestere a pietei de e-commerce.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Concluziile unei antreprenoare dupa primul an de business in Romania