Glami.ro este un catalog online de fashion ce listeaza peste 140 de parteneri din industria de moda. A intrat in Romania in iunie anul trecut si s-a bucurat de rezultate bune, cu venituri de 37 de milioane de lei generate pentru parteneri. „Incercam sa ajungem primul motor de cautare in materie de fashion, sa simplificam procesul de achizitie in zona de fashon si sa aducem rezultate partenerilor nostri”, a declarat Elena Cobianu.

De altfel, desi exista de un an si jumatate pe piata locala, Glami.ro a ajuns in top 5 in cadrul celor 10 tari in care catalogul online desfasoara activitati. „In functie de sezon si rezulte, suntem si in top 3 tari Glami”, spune Elena Cobianu.

Pentru 2018, platorma de fashion estimeaza ca va depasi targetul de 12 milioane de euro de vanzari pentru cei 140 de parteneri, sustinut de vanzarile din campaniile de reduceri precum Black Friday sau Glami Days.

In cadrul celor doua evenimente, platforma promoveaza exclusiv reducerile aplicate de partenerii Glami. Anul trecut, de Black Friday, traficul si veniturile partenerilor au crescut cu 50% fata de o perioada normala.

„Ambele evenimente sunt la fel de ofertante pentru noi, suntem la a doua editie de Glami Days si urmeaza a doua editie de Black Friday. Din perspectiva pietei, deschiderea e catre a oferi rezultate cat mai bune, as pune putin mai sus Black Friday, cu 50%-60% vanzari mai mari, dar si Glami Days ajunge repede din urma”, spune reprezentantul Glami.

Pentru Black Friday 2018, Glami a pregatit campanii specializate pentru parteneri, cat mai targetate: „Avem si o prezentare si oferta a produselor mult mai detaliata pentru utilizatori. Practic, cand cauti oferte de Black Friday din fashion le gasesti pe toate pe glami.ro si ti-e mai usor sa faci o comparatie”, explica Elena Cobianu.