Ce rezultate are platforma eMAG Ads la două săptămâni de la lansare: termometrul, produsul ”vedetă”

La jumătatea lunii septembrie a acestui an, eMAG lansa prima aplicație de promovare a produselor pe site dedicată partenerilor săi, denumită eMAG Ads. Oana Antohe, Marketplace Seller Performance Manager eMAG Marketplace, a oferit în cadrul conferinței ecomTEAM 2020, detalii despre cifrele înregistrate de platformă după două săptămâni de la momentul lansării.

eMAG Ads este o soluție de tip PPC(pay-per-click), in care eMAG precizează că a investit peste un milion de lei, ce le permite sellerilor să își poată crea propriile campanii de promovare. Aceasta a fost lansată inițial pentru aproximativ 2.800 de selleri care au avut posibilitatea de a crea campanii gratuite, în așa fel încât să înțeleagă cum funcționează și să își adapteze strategiile viitoare.

Citește și Jeflea, UniCredit: eCommerce-ul, o prioritate pentru 80% din companii

”În această perioadă am avut peste 3,5 milioane de vizualizări ale produselor promovate, undeva la 600 de campanii de eMAG Ads și am reușit să generăm vânzări de peste 60.000 de lei din această soluție. Produsul care a avut cele mai spectaculoase performanțe a fost un termometru. Acesta s-a vândut cu 70% mai mult ca urmare a campaniilor eMAG Ads”, precizează Oana Antohe în cadrul conferinței ecomTEAM 2020, organizată de wall-street.ro.

Cu 40% mai multe cereri din partea comercianților care au vrut în online

Incertitudinea cauzată de pandemia de COVID-19 și restricțiile cu care a venit la pachet au făcut ca un număr mare de comercianți să își mute vânzările în online pentru a-și putea continua business-ul.

Citeste si:
Cristi Movilă, VTEX: Toate mall-urile vor să facă pasul în online
Cristi Movilă, VTEX: Toate...

Citește și Cristi Movilă, VTEX: Românii nu mai merg în magazine doar să se uite. Aproximativ 60% chiar cumpără

”Vânzările selleri-lor din eMAG Marketplace au crescut undeva la peste 40%, în termeni de cifră de afaceri, dar dacă discutăm despre unitățile vândute, aici cred că am avut chiar și o dublare a cantităților în unele cazuri. În perioada stării de urgență am înregistrat zilnic, în medie, cu peste 40% mai multe cereri din partea companiilor care doreau să devină selleri în Marketplace. Am alocat resurse în această zonă pentru a reuși să îi integrăm în 48-72 de ore de la momentul în care au depus cererea”, povestește Oana Antohe.

Reprezentantul eMAG Marketplace precizează că majoritatea sellerilor prezenți pe platformă și-au adaptat oferta în conformitate cu schimbările obiceiurilor de consum, primind săptămânal un raport cu informații din piață referitoare la evoluția trendurilor și a impactului pe care îl are pandemia la nivelul industriei.

” Au fost selleri care au avut creșteri foarte mari și către care am mers cu diverse recomandări care să le permită să facă față volumelor. A fost un proces de adaptare în care le-am pus la îndemână tot felul de soluții, inclusiv zona de fullfilment by eMAG ce le permite să își aducă produsele la noi în depozit”, adaugă Antohe.

Citeste si:
În Veranda Mall, traficul a scăzut cu 20%, dar valoarea bonului...
Caruceriu, Veranda: Traficul...

Oana Antohe a participat la ecomTEAM 2020, eveniment organziat de wall-street.ro, powered by FAN Courier, VTEX (Main partner), eMAG (gold partner), UniCredit Bank (gold partner), P3 Logistic Parks (gold partner), Gun Media (silver partner), Retargeting (silver partner), DWF (silver partner), CBRE (silver partner), Merchant Pro (silver partner), Plăți Online (sponsor), Canopy (sponsor), Veranda Mall (sponsor), Libris.ro (supporting partner), ARMO (supporting partner). Parteneri media: Cariere, Retail-Fmcg.ro, SmartBill, eComJobs.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri