Businessul care îți arată ce înseamnă să fii bijutier: Contemporia mizează în 2025 pe consolidarea unei comunități în jurul bijuteriilor contemporane

Businessul care îți arată ce înseamnă să fii bijutier: Contemporia mizează în 2025 pe consolidarea unei comunități în jurul bijuteriilor contemporane

Atelierul de bijuterii Contemporia, dedicat producției de bijuterii contemporane, se concentrează anul acesta pe creșterea comunității din jurul brandului, în special prin evenimente în care invită atât clienții cât și alți creatori în spațiul lor. Ioana Streza, cofondatoare a brandului, ne-a povestit în cadrul interviurilor din Maratonul de eCommerce, organizat de Wall-street.ro la evenimentul ecomTEAM Fashion & Beauty, despre business și planurile pe care le are.

Povestea Contemporia, atelierul de bijuterie contemporană care vinde online prin contemporia.ro, a început acum 11 ani, când Ioan Streza, alături de Alex Burlacu, căutau un spațiu de exprimare a creativității.

„Nu ne gândeam neapărat la un business, dar am continuat cu gândul de a experimenta și a ne simți creativi și așa s-a transformat într-un business”, povestește Ioana Streza.

Printre produsele vedetă ale brandului se numără cele create special pentru zona artistică, cu care merg la expoziții de profil. În ceea ce privește cele mai căutate produse, acestea sunt inelele.

Vrei să ne spui povestea magazinului tău online? Vino la următoarea ediție a Maratonului Interviurilor din eCommerce, pe care o organizăm pe 18 și 19 septembrie la Brașov, în cadrul evenimentului ecomTEAM. Trimite-ne un e-mail la armand.iliescu@wall-street.ro cu o scurtă prezentare a business-ului pe care îl reprezinți. Detalii despre eveniment găsești pe ecomteam.ro.

Cum te diferențiezi pe piața bijuteriilor din România?

Ioana Streza consideră că principalul diferențiator al Contemporia este reprezentat de faptul că bijuteriile sunt realizate de către ei de la faza de schiță pe hârtie, până la execuția produsului în atelierul propriu.

Când vine vorba de cele mai importante lecții de business, evoluția continuă și flexibilitatea sunt printre principalele învățate în acești ani de antreprenoriat.

„De fiecare dată mă gândesc care sunt punctele mele forte, dar și vulnerabilitățile(...) Un lucru important pe care l-am învățat este că nu trebuie să te atașezi de idei, chiar dacă la un moment dat au fost bune și au funcționat. S-ar putea ca timpul să creeze un alt context și ideile inițiale foarte bune să nu mai fie potrivite”, adaugă Streza, care punctează însă că, în ciuda nevoii de schimbare, e important să rămâi aliniat valorilor interioare.

Principalul obiectiv al businessului pentru anul acesta este acela de a consolida comunitatea din jurul Contemporia prin workshop-uri și diverse întâlniri în cadrul atelierului. Doritorii pot participa la workshop-uri precum „Fii bijutier pentru o zi, alături de prieteni” sau Workshop verighete: Made by Us - participați împreună la crearea verighetelor voastre”.

Personalizate pentru tine