3 / 5

Cu siguranță suntem mai deschiși să lucrăm remote decât eram înainte

Violeta Roșu, managing partner la Blue Point, una dintre cele mai importante companii românești de servicii call center, consideră că ”am descoperit cu toții resurse nebănuite despre noi și businessurile noastre, despre oamenii pe care îi avem în echipă și despre rapiditatea cu care ne putem adapta la schimbări”.


Cu siguranță suntem mai deschiși să lucrăm remote decât eram înainte. De asemenea, sunt sigură și că, dacă situația o va cere, suntem și mult mai bine pregătiți să repetăm mutarea către lucrul de acasă, ne vom adapta mai rapid pentru că știm deja care sunt principalele provocări și cum să le gestionăm mai rapid și mai eficient.


Pe de altă parte, ea este de părere că lucrurile stau diferit de la industrie la industrie și fiecare business are specificul lui, în care tranziția către remote working este posibilă într-o măsură mai mică sau mai mare, eficientă pe termen mai scurt sau mai lung.


Poți citi și Cum s-a descurcat un call-center românesc care a mutat 250 de angajați în ”birourile de acasă”: Încărcăm telefoanele de 3 ori pe zi


”În cele din urmă, intervine și oboseala generată de interacțiunea mediată prin video sau telefon și ne putem da seama că, deși acest model poate funcționa pe o perioadă limitată de timp, pe termen lung poate deveni și contraproductivă, mai ales atunci când vorbim despre echipe mari sau despre un model de lucru puternic colaborativ”, a explicat Violeta Roșu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri