2 / 6

Centrofarm online ajunge din urma farmacia clasica

La sfarsitul anului trecut, Centrofarm, cel mai vechi lant de farmacii din Romania, a lansat propria farmacie online, in urma unei investitii de 45.000 de euro, potrivit reprezentantilor companiei. In prezent, farmacia online Centrofarm ofera o gama de 15.000 de produse (OTC-uri, adica medicamente fara prescriptie medicala, si dermocosmetice), insa aria de livrare acopera doar Capitala, existand planuri de extindere la nivel national in acest sens.

“Unul dintre obiectivele principale ale Centrofarm online este de a se extinde la nivel national, proiect care va incepe in luna martie. Din punctul de vedere al regiunilor sau oraselor, serviciul online se va adresa, in primul rand, oraselor din Romania unde exista deja o farmacie Centrofarm, precum Alba Iulia, Arad, Brasov etc si, ulterior, oraselor limitrofe acestora”, a declarat, pentru Wall-Street, Dorin Catana, director general al Centrofarm.

Pana la sfarsitul lui 2008, reprezentantii Centrofarm se asteapta ca piata farmaceutica online sa se dezvolte concomitent cu cea clasica, raportul dintre ponderea producatorilor romani si a celor straini ramanand aproximativ acelasi.

“Vrem ca pana la sfarsitul anului acesta, vanzarile farmaciei online sa ajunga la nivelul celor realizate de o farmacie clasica”, a conchis Catana.

Cele mai mari vanzari inregistrate de farmacia online a Centrofarm, pentru care lucreaza exclusiv 5 persoane, sunt realizate de produse din categoria cosmeticelor, a cosmeto-textilelor si de a dermocosmeticelor, valoarea medie a unei comenzi dintr-o zi obisnuita ridicandu-se la aproximativ 25 de euro, potrivit datelor companiei.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri