3 / 5

Romanii, mari amatori de mici. Se vede si in vanzari

Stefan Padure, vicepresedinte Angst, declara ca exista o crestere a vanzarilor in perioada sfarsitului de saptamana, in special in cazul preparatelor dedicate gratarului.

“Demn de luat in seama este si «turismul de week-end» cu mancare «la sacosa» fapt ce influenteaza tot in mod pozitiv vanzarile carnii si al preparatelor din carne. Pe fondul scaderii puterii de cumparare a populatiei, mai ales in zona Bucuresti, aspectele pozitive enumerate reusesc sa compenseze scaderile datorate situatiei economice defavorabile”, explica Padure.

Producatorul si-a marit in acest an portofoliul de preparate dedicate gratarului, a extins canalele de distributie prin intrarea cu aceste game si pe retelele internationale. In plus, in reteaua proprie de magazine, Angst isi promoveaza actiunile prin revista bilunara si campanii de tipul “Angst te invita la gratar”.

La randul sau, Cristian Calin (foto), corporate PR manager Agricola Bacau, vorbeste despre un consum de carne mai mare la sfarsit de saptamana in comparatie cu celelalte zile pe fondul dezvoltarii accelerate a retailului modern care duce la o aprovizionare in week-end, pentru o saptamana intreaga sau chiar pentru doua saptamani. “Pe de alta parte, sfarsitul de saptamana este caracterizat de cumpararea la impuls, in special cumpararea produselor dedicate iesirilor la iarba verde si gratar”, spune Calin.

Acesta afirma ca vanzarile pe perioada week-end-ului raporteaza o crestere de 10% fata de media celorlalte zile ale unei saptamani.

“Pentru anul 2010 principalele refugii ale consumatorilor vor fi divertismentul si viata personala, iar in acest teritoriu se incadreaza si gratarul, mersul la iarba verde, mersul la teatru, vacantele de week-end low cost, achizitia de carti, tendinte care se manifesta mult mai puternic inca din 2009 fata de perioada anterioara”, declara Cristian Calin.

Cu ce promotii ii asteapta producatorii de bere pe consumatori, in slide-ul urmator

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri