4 / 5

Industria asigurarilor de viata, inca imatura

In Romania, industria asigurarilor de viata este inca imatura, de aceea nevoia de informare a potentialilor clienti in vederea constientizarii importantei acestor produse este o prioritatea stringenta.

„Desi, din cauza dificultatilor financiare, numarul celor care au incheiat anul acesta o asigurare de viata a fost mai redus, sunt convinsa ca odata ce economia va incepe sa isi revina si veniturile sa creasca din nou oamenii vor fi mai atenti la nevoia de a-si proteja financiar familiile, dar si de a pune constant bani deoparte”, a adaugat Cornelia Coman.

„Am incredere ca toti clientii nostri vor continua sa constientizeze si sa isi reaminteasca nevoia de protectie si beneficiile unei asigurari de viata, dar si sa priveasca acest produs ca un mijloc de a oferi familiilor lor siguranta financiara neuitand ca este si un mijloc de economisire sau investitii”, a spus Coman.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri