4 / 5

Segmentul non-viata respecta tiparul noului comportament al asiguratilor

Segmentul asigurarilor generale, care au o pondere de circa 80% in industria romaneasca a asigurarilor, nu va face rabat de la tiparul construit dupa apetitul crescut al clientilor romani pentru protectie si securitate financiara.

“Si anul acesta asigurarile casco vor detine o pondere importanta in portofoliu, dar asigurarile de locuinte si accidente vor avea un trend crescator deoarece multi clienti au devenit mult mai atenti la protejarea bunurilor, locuintelor si la protectia medicala (sanatate, accidente), motivul fiind o constientizare mai buna a situatiilor neplacute in care s-ar putea afla. Pe fondul crizei economice exista riscul de a nu putea suporta financiar remediarea acestor situatii neplacute, ce pot impune sume mari de bani pentru rezolvarea lor”, a mentionat Alfred Vlcek (foto), vicepresedinte directorat Uniqa Asigurari, companie specializata pe asigurari generale.

In 2010, vanzarile Uniqa vor fi directionate catre segmentul retail prin produse usor de asimilat de catre clienti, vizand totodata o crestere de 15% fata de anul trecut a primelor brute subscrise. “De asemenea, segmentul de clienti persoane juridice va fi abordat prin produse specifice si corelate si cu situatia economica actuala a Romaniei, avand in vedere ca multi clienti trec prin perioade dificile”, spune Vlcek.

El a mai estimat ca in 2010 topul produselor se va mentine la fel ca in 2009, respectiv RCA, Casco si Bunuri. “Dar, trebuie amintit si faptul ca numarul de polite subscrise pe asigurari de locuinte va creste corelat atat cu intrarea in vigoare a legii locuintelor (asigurare obligatorie), cat si cu strategia companiei de a dezvolta si mai mult segmentul de retail”, a concluzionat vicepresedintele Uniqa pentru Wall-Street.

Cresterea volumului de prime cu 15% fata de rezultatele anului trecut este tintita in conditiile in care asiguratorul asteapta o crestere a pietei de asigurari de cel mult 10% .


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri