2 / 6

Alexandra Iavorschi, Starcom: Vom avea o stagnare in 2014 la nivel de investii media

„Vom avea o stagnare in 2014 la nivel de investii media, nivel pe care noi il estimam la putin sub 300 de milioane de euro. Stagnarea bugetelor este o consecinta a unei tendinte de stabilizare a consumului, tratata insa cu precautie de clienti. De asemenea, chiar daca 2014 este un an electoral, uitandu-ma la anii electorali precedenti, nu va exista decat un impact marginal in volumul total al investiilor in publicitate”, a explicat Alexandra Iavorschi, managing director in cadrul Starcom MediaVest Group, una dintre cele mai mari agentii de media de pe piata locala.


Astfel, bugetele pentru achizitia de spatiu publicitar vor stagna anul acesta la aproape 300 de milioane de euro, ca urmare a precautiei clientilor in a investi mai mult in promovare.


„Cred ca vom avea in continuare un mix dominat de TV si digital, dar vom fi probabil matorii unui proces de <<sofisticare>> in modul in care aceste medii vor fi folosite pentru a comunica cat mai relevant produsul si beneficiile sale specifice, mai spune Iavorschi.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri